رفت و آمدهای مشکوک داماد رئیس‌جمهور به تبریز/ چالش زمستان ۹۸ در دوراهی تعصب آذربایجان و انتخاب ژن خوب!
رفت و آمدهای مشکوک داماد رئیس‌جمهور به تبریز/ چالش زمستان ۹۸ در دوراهی تعصب آذربایجان و انتخاب ژن خوب!
کامبیز مهدی زاده سودای وکالت مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد تا در صورت انتخاب برای خود رزومه‌ای مهیا نماید و در انتصاباتی آتی به مشکل برنخورد.

به گزارش شمس، کامبیز مهدی‌زاده داماد اهری‌الاصلِ رئیس‌جمهور سال گذشته طی ازدواج با دختر حجت‌الاسلام حسن روحانی به چهره‌ای معروف تبدیل شد و در ادامه حکم جنجالی رضا رحمانی برای انتصاب وی به‌عنوان معاون وزارت صمت، چهره‌ی داماد آذربایجانی رئیس‌جمهور را جنجالی‌تر از گذشته کرد.

در آستانه‌ی انتخابات مجلس یازدهم مهدی‌زاده از سایه بیرون آمده و برای آنکه در سپهر سیاسی کشور برای خود جایی باز کند، در برابر تریبون رسانه‌ها سبز می‌شود. مهدی‌زاده یک روز به مشاور و رئیس‌دفتر پدرزن تیکه می‌پراند و روز دیگر از خود و برنامه‌هایش برای پیشرفت می‌گوید.

حساسیت‌ مردم به انتصاب ژن خوب در رأس دستگاه‌های اجرایی و سدِ انتقادات مانع از حضور داماد رئیس‌جمهور در پست‌های کلان مدیریتی می‌شود و این را مهدی‌زاده در ماجرای انتصاب به‌عنوان معاون وزیر صنعت به خوبی فهمیده است، لذا این داماد آذربایجانی تنها راهِ پیشرفت را انتخاب توسط مردم می‌داند و آن را مقدمه‌ای جهت حضور در کسوت استاندار، معاون وزیر و حتی وزیر می‌پندارد.

مهدی‌زاده تاکنون رویِ سیاسی‌اش را نشان نداده است و نمی‌توان او را اصولگرا و اصلاح‌طلب خطاب کرد اما هرچه که هست، وامدارِ روحانیست. کامبیز اهری‌الاصل که در دوره‌ی ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد از موفقیت‌های دولت می‌گفت و از حامیان رئیس‌جمهور سابق بود به یک‌باره با حضور دولت تدبیر و امید به منتقد احمدی‌نژاد و حامی روحانی مبدل شد و در حال حاضر نیز همان روحیه بی‌ثباتی سیاسی و منفعت‌گرایی‌اش را حفظ کرده است.

تحرکات اخیر کامبیز مهدی‌زاده حکایت از حضور او در انتخابات مجلس دارد و حضور مستمر او در تبریز و شرکت در جلسات مختلف، نشان می‌دهد ظاهراً حوزه انتخابیه‌ی داماد روحانی تبریز، آذرشهر و اسکو خواهد بود.

باید دید آیا مسعود پزشکیان کامبیز مهدی‌زاده را که تاکنون در تهران سیر می‌کرده است به لیست اصلاحات راه خواهد داد. بی‌شک در صورت حضور مهدی‌زاده در تبریز مردم در دوراهی تعصب آذربایجان و ژن خوب، انتخاب سختی خواهند داشت.

انتهای پیام/