رشیدی: در شهر ثروتمند تبریز به این مجموعه اکتفا نکنیم/مادر شهید: خواب دیده بودم فرزندم بی‌سر است
رشیدی: در شهر ثروتمند تبریز به این مجموعه اکتفا نکنیم/مادر شهید: خواب دیده بودم فرزندم بی‌سر است
آئین بازگشایی مرکز فرهنگی هاتف صبح امروز با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

به گزارش شمس، صبح امروز دفتر جدید مرکز فرهنگی هاتف با حضور امام جمعه تبریز، خانواده شهدا و برخی از فعالین فرهنگی در تبریز افتتاح شد. در این مراسم روح الله رشیدی با اشاره به افتتاح این مجموعه گفت: نباید به این وضع اکتفا کنیم و با افتتاح این مجموعه راضی باشیم زیرا در شهر ثروتمند ما قدرت بیشتر از این است و امکانات بهتری هم وجود دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه گوش شنوا و چشم بینا وجود ندارد، در شهر برای به اصطلاح کار فرهنگی و دفاع مقدس پول خرج می‌شود اما برای امثال بهزاد پروین قدس و کارهای فرهنگی از این دست تبصره و ماده قایلند.

در ادامه مادر شهید هاتف در خصوص زحمات بهزاد پروین قدس برای راه‌اندازی این مجموعه گفت: از زحمات آقای پروین قدس هرقدر بگویم کم است، خداوند به ایشان عمر طولانی یدهد و زحماتش را ذخیره آخرت کند.

وی ادامه داد: آشنایی شهید هاتف با آقای پروین قدس به زمانی بازمی‌گردد که بچه‌ها را برای بازدید از جبهه‌ها می‌بردند و شهید هاتف به قدری به ایشان علاقمند شده بود که سر کوچه‌شان می‌نشست تا با ایشان صحبت کند.

مادر شهید هاتف با اشاره به رویای صادقه‌ای که پیش از تولد این شهید دیده بود گفت: روزی در خواب دیدم که نوزاد بی سری را در آغوشم گذاشتند و من بسیار ترسیدم اما یک خانم با روبنده به کنار من آمد و عنوان کرد که نوزادت برای اسلام و قرآن است به همین دلیل وقتی پسرم برای اعزام به جبهه در شناسنامه خود دست برد با اینکه خبر داشتم چیزی به او نگفتم.

در این مراسم جمعی از خانواده شهدا، فعالین فرهنگی و دوستان حاج بهزاد پروین قدس نیز به بیان برخی گلایه‌ها از کم توجهی به شهدا و کارهای فرهنگی پرداختند.