رشد ۲۶ درصدی صدقات از ابتدای سال ۹۸
رشد ۲۶ درصدی صدقات از ابتدای سال ۹۸
کلامی گفت: مردم نوعدوست از ابتدای سال تاکنون حدود دو میلیارد تومان صدقه داده‌اند.

به گزارش شمس، محمد کلامی با اشاره به رشد ۲۶ درصدی پرداخت صدقه در یک و نیم ماهه ی ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۷ اظهار کرد: مردم نوعدوست از ابتدای سال تاکنون حدود دو میلیارد تومان صدقه داده‌اند. 

وی افزود: میزان پرداخت صدقات مردم استان در مدت مشابه سال گذشته حدود یک و نیم میلیارد تومان بوده است.


مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی افزایش مشارکت های مردمی در پرداخت صدقات را معیاری برای ارتقای اعتماد عمومی دانسته و گفت: امداد استان در سال گذشته در مبارزه با فقر به شاخص های فرهنگی و مهارتی توجه کرده و با رویکرد جوانگرایی و انقلابی و با پرهیز از جهت گیری های سیاسی در راستای محرومیت زدایی گام برمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه صدقات وجوه امانی و شرعی هستند، بیان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده هر شهر برای نیازمندان همان شهر و طبق دستورالعمل‌های لازم در سرفصل‌های کمک‌های موردی خاص، امور بهداشت و درمان، کمک به دانش‌آموزان نیازمند، تامین مسکن، ازدواج، وام قرض الحسنه و اشتغال‌زایی مددجویان هزینه می‌شود.

کلامی ضمن تاکید بر اهمیت پرداخت صدقات بصورت الکترونیکی گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق نرم‌افزار موبایلی «سنا» یا از طریق وارد کردن کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام نمایند.