رسانه‌ها با آبروی افراد بازی نکنند/ اتهام وارده به رئیس شورای شهر تبریز اثبات نشده است
رسانه‌ها با آبروی افراد بازی نکنند/ اتهام وارده به رئیس شورای شهر تبریز اثبات نشده است
احمدعلیرضا بیگی با اشاره به بیانیه 5 عضو شورای شهر تبریز و درخواست استعفا شهرام دبیری، گفت: وقتی هنوز اتهام وارده اثبات نشده است نباید با آبروی افراد بازی کنیم.

به گزارش شمس، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بیانیه اخیر ۵ تن از اعضای شورای شهر مبنی بر استعفای شهرام دبیری از ریاست شورا اظهار داشت: در موضوع بیان شده اخیر شاهد بعضی رفتارهای عجیب از ۵ تن از اعضای شورای شهر نیز بودیم که با انتشار بیانیه‌ای خواستار استعفای رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز از جایگاه خویش و شورا شدند.

وی متذکر شد: هیچکس در مقام قضاوت نیست که این مسائل را مطرح کند، بنده تعجب می‌کنم که چرا این افراد زمانی که هم حزبی‌های خودشان در شورای چهارم از طرف مقام قضایی محکوم شدند سخنی از این قبیل مطرح نکردند اما حال پیش از اینکه اتهامی اثبات شود و شخصی محکوم شود چنین نظریه‌ای داده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور قوه قضائیه را مرجع رسمی رسیدگی به مسایل این‌چنینی خواند و تصریح کرد: ما و رسانه‌ها نیز نباید با آبروی افراد بازی کنیم زیرا دستگاه قضایی، خود روشنگری‌های لازم را خواهد کرد تا بر همه محرز شود که موضوع چه بوده است.

انتهای پیام/