رزمندگان دوران دفاع مقدس فرماندهی جنگ فرهنگی را به عهده بگیرند/ماموریت ما نشر روحیه ایثار است
رزمندگان دوران دفاع مقدس فرماندهی جنگ فرهنگی را به عهده بگیرند/ماموریت ما نشر روحیه ایثار است
سردار عباسقلیزاده گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید همچون قبل در صحنه حاضر شوند و فرماندهی جنگ فرهنگی و بصیرت را بر عهده بگیرند تا فتنه‌های داخلی و خارجی با ترویج فرهنگ ایثار نقش برآب شود.

به گزارش شمس، سردار اصغر عباسقلیزاده صبح امروز در همایش فاتحان خرمشهر اظهار داشت: اتفاقات صدر اسلام برای ما عبرت آموز است و به واسطه آن پندها افتخارات فعلی را رقم زده‌ایم، کل دنیای کفر علیه ماست و همه توطئه‌هایی که از دستشان بر می‌آمد را تاکنون اجرا کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز در سایه‌ی افتخارآفرینی ارتشیان قهرمان، نیروی انتظامی شجاع، سنگرسازان بی‌سنگر و سپاه در حریمِ ولایت به اقتدار و استقلال دست یافته‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران برای حفظ آبروی اسلامی تلاش کرده‌اند، گفت: ما باید قدردان آنان و ملت شهیدپرورمان باشیم.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید همچون قبل در صحنه حاضر شوند و فرماندهی جنگ فرهنگی و بصیرت را بر عهده بگیرند تا فتنه‌های داخلی و خارجی با ترویج فرهنگ ایثار نقش برآب شود.

سردار عباسقلیزاده با اشاره به اینکه ایران اسلامی ابهت شرق و غرب را به برکت تدابیر رهبر انقلاب در هم شکسته است، یادآور شد: ماموریت ما صرفا نظامی نیست و وظیفه سنگین ما نشر و گسترش روحیه ایثار است.