دعای ماه رمضان ما پیروزی جبهه مقاومت است/ نحوه جنگیدن با دشمن باید تغییر کند
دعای ماه رمضان ما پیروزی جبهه مقاومت است/ نحوه جنگیدن با دشمن باید تغییر کند
سردار خرّم گفت: ما در برابر تفکر خاورمیانه بزرگ و معامله‌ی قرن مقاومت مقتدری تشکیل داده‌ایم و نحوه جنگیدن ما باید تغییر پیدا کند تا خرمشهرهای اشغالی را آزاد کنیم.

به گزارش شمس، سردار عابدین خرّم صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان عنوان کرد: امروز گرد هم آمده‌ایم تا با رهبرمان عهد و پیمان مجدد ببندیم، دعای ماه رمضان ما پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه‌ی باطل است.

وی ادامه داد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس تقوا بود و هنرمندان باید با هنر شکوه مقدس دفاع مقدس را جاودانه سازند و اخلاص ملت و فداکاری‌‌هایشان را نمایان کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر جایگاه نظام اسلامی را تقویت کرد، گفت: ۲ سال قبل در چنین مراسمی رهبر انقلاب فرمود خرمشهرها در پیش داریم و آزادسازی آن‌ها دشوارتر از سال ۱۳۶۱ خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش هنرمندان انقلابی و خطرات فرهنگی تاکید کرد: برای آنکه دست ما به معابر دیجیتالی برسد تا فکر ملت را از هجمه‌های دشمن آزاد کنیم، موانع داخلی در پیش داریم که بعضا در خدمت غیرانقلابی‌ها هستند.

سردار خرّم افزود: تفکر انقلابی باید به جنگ رهایی‌بخش مردمی تبدیل شود تا در جنگ اقتصادی و روانی دشمن پیروز شویم، ما در برابر تفکر خاورمیانه بزرگ و معامله‌ی قرن مقاومت مقتدری تشکیل داده‌ایم و نحوه جنگیدن ما باید تغییر پیدا کند تا خرمشهرهای اشغالی را آزاد کنیم.