دست پنهان صهیونیست‌ها در آتش‌سوزی آرامکو عربستان/ وعده تخصیص خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری توخالی است
دست پنهان صهیونیست‌ها در آتش‌سوزی آرامکو عربستان/ وعده تخصیص خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری توخالی است
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل مسئول آتش سوزی و حمله به پالایشگاه آرامکو عربستان است.

ضیاء الله اعزازی در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در خصوص اتهامات اخیر آمریکا مبنی بر حمله ایران به پالایشگاه آرامکو عربستان و آتش سوزی آن، اظهار کرد: طبق تحلیل بنده، رژیم صهیونیستی اسرائیل مسئول آتش سوزی و حمله به پالایشگاه آرامکو عربستان است.

وی با بیان اینکه اسرائیل جرثومه فساد در منطقه است، متذکر شد: اتفاقاتی چون آتش سوزی و انفجار پالایشگاه نفتی آرامکو عربستان طبق برنامه ریزی‌های اسرائیل است و آن را ترتیب داده تا منطقه را نا امن کند و در نتیجه موجب بدنامی ایران شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اتهاماتی که از سوی آمریکا علیه ایران در خصوص انفجار آرامکو زده می‌شود، ریشه در دسیسه چینی اسرائیلی‌ها دارد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده اروپا برای تخصیص خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری نیز گفت: چنین وعده‌ای نیز توخالی است، همچنان که اروپا متعهد به برجام نبود، به چنین وعده‌ای هم عمل نخواهد کرد، اروپا باید به تعهدات برجامی خود عمل کند، کاهش تعهدات برجامی ایران نیز در راستای بد عهدی های اروپاست.

انتهای پیام/

  • نویسنده : المیرا جلیلی