دستِ بیمار ۸۹ ساله به‌خاطر مصرف قرص وارفارین عفونت کرده است/ آماده درمان عارضه بدون دریافت هزینه‌ایم
دستِ بیمار ۸۹ ساله به‌خاطر مصرف قرص وارفارین عفونت کرده است/ آماده درمان عارضه بدون دریافت هزینه‌ایم
دبیری گفت: بیمار قبل از مراجعه به بیمارستان علی‌رغم دیابت و فشار خون قرص وارفارین مصرف کرده که منجر به نکروز شده است.

شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شمس در واکنش به مطلب این پایگاه خبری مبنی بر عارضه دست بیمار بستری در بیمارستان بین‌المللی تبریز، اظهار داشت: بیمار خانم ۸۹ ساله‌ای بود که به علت سکته‌ی مغزی منجر به آسیب بیش از ۵۰ درصد مغز در این بیمارستان بستری شد و سابقه‌ بیماری‌های مزمن متعددی من‌جمله دیابت، فشار خون بالا و بیماری قلبی را داشت.

وی افزود: این بیمار در سایه تلاش پرسنل در طول مدت بستری حال قابل قبولی را به دست آورده بود و نه‌تنها می‌توانست با اطرافیان خود ارتباط برقرار نماید بلکه بدون وابستگی به دستگاه تنفس نیز می‌کرد.

رئیس بیمارستان خصوصی ولیعصر تبریز با تاکید بر اینکه اتفاق رخ داده برای دست بیمار در اثر قصور پزشکی و پرستاری نبوده است، یادآور شد: بر اساس مستندات بیمار قبل از مراجعه به بیمارستان علی‌رغم دیابت و فشار خون قرص وارفارین مصرف و در عارضه‌ای اجتناب‌ناپذیر در دست وی علایم نکروز مشاهده شده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم تاکید بیمارستان برای درمان عارضه به وجود آمده با همکاری متخصصین به‌نام شهر و کارشناسان زخم بدون دریافت هیچگونه هزینه‌ای، همراهان بیمار با رضایت شخصی فرد مورد نظر را ترخیص کرده‌اند.

دبیری با بیان اینکه برخلاف ادعای آشنایان بیمار، پانسمان درازمدت محل عارضه جهت درمان و جلوگیری از گسترش زخم بوده است، توضیح داد: علی‌ایحال بیمارستان ولیعصر تبریز ضمن اظهار تاسف نسبت به عارضه پیش آمده، خود را متعهد به سلامت بیماران می‌داند و آمادگی خود را جهت درمان عارضه بدون اخذ هیچ هزینه‌ای اعلام می‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: این بیمارستان یکی از مراکز با پایین‌ترین آمار عفونت، خطاهای پزشکی و زخم بیمارستانی است که رضایت بالای مراجعین موید این ادعاست.

انتهای پیام/