در مسیر اقتدار فریب لبخند دشمنان را نمی‌خوریم/ انقلاب اسلامی به اوج قدرت رسیده است
در مسیر اقتدار فریب لبخند دشمنان را نمی‌خوریم/ انقلاب اسلامی به اوج قدرت رسیده است
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در مسیر اقتدار فریب لبخند دشمنان را نمی‌خوریم، گفت: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت است و برای رفع کاستی‌ها باید جهاد همگانی شکل گیرد تا تمامی افراد در راستای محرومیت‌زدایی پای کار آیند.
به گزارش خبرنگار شمس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» فرمانده سپاه عاشورا امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با سلام و درود ایثارگران و ملت همیشه پایدار ایران اسلامی، اظهار داشت: امروز ۳۹ سال از آغاز جنگ تحمیلی علیه ملت ایران می‌گذرد و به پاسِ پیروزی جبهه مقاومت بر مستکبران، این روز را به خانواده معظم شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس تبریک می‌گویم.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند هفته دفاع مقدس یادآور سال‌های حماسه، بصیرت و ولایتمداری مردمی است که دوشادوش نیروهای مسلح و بسیج مردمی توانستند مرزهای امنیتی را حفظ کنند.
یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه استکبار جهانی با آغاز جنگ به دست صدام می‌خواست ایران را به زانو درآورد، تاکید داشت: حال می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی جبهه‌ای متشکل از کشورهای مختلف علیه مستکبران ایجاد شده که هدف نهایی‌اش آزادی فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست است.
وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و مقاومت و ایثارگری مردم، جنگ تحمیلی به‌عنوان تهدیدی بزرگ به فرصتی راهبردی مبدل شد و به سبب این تجربه، بحران‌هایی بزرگ همچون فتنه‌های داخلی و خارجی را پشت سرگذاشتیم و مانع پیشروری سرطان داعش شدیم.
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه ایران اسلامی شروع کننده هیچ جنگی نیست، متذکر شد: ایران اسلامی برای دفاع از حریم و ملت خود سریعاً از راهبرد دفاعی تغییر وضعیت می‌دهد و همین مولفه‌ی اقتدار نیروهای مسلح است.
وی عنوان کرد: نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور ذره‌ای انفعال ندارند و پاسخ قاطع به شیطنت‌های دشمنان را در طول سال‌های اخیر نشان داده‌اند.
خرم با بیان اینکه با گذشت زمان ایران اسلامی با سرعت بیشتری رو به اهداف خود گام بر می‌دارد، گفت: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت است و برای رفع کاستی‌ها باید جهاد همگانی شکل گیرد تا تمامی افراد در راستای محرومیت‌زدایی پای کار آیند.
وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و اتمام حجت با آمریکایی‌ها و دلداگان آنان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تدابیر رهبری و به صورت پویا به راه خود ادامه می‌دهد و در این مسیر فریب لبخندهای دشمنان را نخواهد خورد.
  • نویسنده : مجید قنبرزاده