خواستار برخورد با مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز هستیم/ هیچ مسئولی نباید در راستای تضعیف حقوق کارگران حرکت کند
خواستار برخورد با مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز هستیم/ هیچ مسئولی نباید در راستای تضعیف حقوق کارگران حرکت کند
صادق‌زاده گفت: اگر مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز نگفته است کارگران به حقوق 700 هزار تومانی راضی‌اند و دلیلی ندارد به آنان 2 میلیون تومان در ماه پرداخت کنیم آن را تکذیب و از خود دفاع کند وگرنه باید با او برخورد شود.

کریم صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به اظهارات مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز مبنی بر اینکه کارگران به حقوق ۷۰۰ هزار تومانی در ماه راضی‌اند، اظهار داشت: اعضاء شورای شهر تبریز به‌عنوان نهاد ناظر بر امورات شهرداری و پیمانکاران آن در این خصوص به مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تذکر داده و از شهردار تبریز خواسته‌اند به شورا در این خصوص تذکر دهد و اعلام کند کارگران در قبال چند ساعت کار این حقوق را می‌گیرند.

وی افزود: بنده صحبت‌های مدیرعامل اتوبوسرانی را در رسانه‌ها دیدم که ادعا می‌شد فایل صوتی آن نیز وجود داریم، همچنان منتظریم آقای ایمان غنی‌زاده این سخنان را تکذیب کند اما اگر آن حرف‌ها را در مورد کارگران زده باشد قطعاً بر برخورد قاطع با او تاکید خواهیم داشت.

سخنگوی شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه هیچکس در هیچ لباس و مقامی نباید درصدد تضعیف کارگران برآید، متذکر شد: قانون کار حدود وظایف کارگر و کارفرما را مشخص کرده است و امیدواریم مجلس یازدهم قراردادهای موقت را ساماندهی و به برخی سوءاستفاده‌ها پایان دهد.

وی اذعان داشت: ۶۰ درصد نیروهای شهرداری تبریز با پیمانکاران قرارداد دارند و تا زمانیکه این رویه ادامه دارد از تضییع حقوق کارگران بسیار خواهیم شنید، لذا امیدواریم این پیمانکاران از کارگاه‌های تولیدی و خدماتی شهرداری تبریز حذف شوند.

انتهای پیام/