خلیل‌اللهی تا پاسی از شب برای کار در اداره می‌ماند/ خانواده‌های دادگستری همیشه مظلوم هستند
خلیل‌اللهی تا پاسی از شب برای کار در اداره می‌ماند/ خانواده‌های دادگستری همیشه مظلوم هستند
حجت‌الاسلام مظفری گفت: پذیرش این مسوولیت خطیر را به آقای خلیل‌اللهی تبریک می‌گویم، بنده به هیچ‌وجه از ایشان سُستی ندیده و همیشه قبل از همه به اداره آمده و تا پاسی از شب در اداره می‌ماندند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل‌دادگستری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در حفظ استقلال دستگاه قضایی از هیچ کاری غافل نبوده و تلاش‌های زیادی برای ایجاد تعامل هر چه بیشتر با نیروهای امنیتی، انتظامی و مجلس شورای اسلامی با حفظ استقلال دستگاه قضایی انجام گرفت.

وی با اشاره به ملاقات‌های مردمی در دادگستری و مساجد عنوان کرد: یادم نمی‌آید که در همه ملاقات‌های مردمی کسی را بی‌جهت رد کنیم و به هیچ جهت ملاقات مردمی تعطیل شد.

رئیس کل سابق دادگستری استان گفت: امروز بیش از ۲۰ واحد ورشکسته تولیدی مشغول به کار هستند و اجازه تعطیلی ندادیم به طوریکه چندین واحد تولیدی که تعطیل شده بودند، دوباره احیا شده و یک‌هزار و ۴۰۰ کارگر تحت نظارت دادگستری مشغول به کار هستند و چندین کشور از صادرات تولید شده این کارگران بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به روحیات خلیل‌اللهی، رئیس کل جدید دادگستری نیز تصریح کرد: پذیرش این مسوولیت خطیر را به آقای خلیل‌اللهی تبریک می‌گویم، چرا که رئیس کل دادگستری یعنی نماینده رئیس قوه قضائیه است؛ بنده به هیچ‌وجه از ایشان سُستی ندیده و همیشه قبل از همه به اداره آمده و تا پاسی از شب در اداره می‌ماندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در خصوص وجدان کاری قضات نیز ابراز داشت:ما قاضی داشتیم که پرونده‌ها را برای بررسی به خانه برده و ساعات زیادی را برای بررسی می‌گذاشتند و این وسط خانواده‌های دادگستری همیشه مظلوم بودند.

وی به برخی ناراحتی‌های ارباب رجوع اشاره کرده و گفت: البته حق می‌دهیم، چراکه فردی که به ما مراجعه می‌کند با مشکلاتی روبه‌روست و جایی جز دادگستری ندارد که فریاد بزند ولی نباید در این میان از محبت و لطف مردم هم نسبت به ما غافل بود.