خشم ایرانی‌ها از پایکوبی عجوزه‌ی آمریکایی/ خوشحالی فدایی ترامپ از شهادت سپهبد محبوب اسلام
خشم ایرانی‌ها از پایکوبی عجوزه‌ی آمریکایی/ خوشحالی فدایی ترامپ از شهادت سپهبد محبوب اسلام
مسیح علینژاد با انتشار پستی که حکایت از خوشحالی بابت شهادت سپهبد سلیمانی داشت، با خشم کاربران فضای مجازی روبرو شد.

به گزارش خبرنگار شمس، درپی شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» به دست آمریکایی‌ها، وطن‌فروشان خارج‌نشین در فضای مجازی به انحاء مختلف شادی‌شان را از ترور سپهبد دوست داشتنی ایران نشان دادند تا مهر تاییدی دیگر بر جدایی‌شان از ملت ایران زده باشند.

مسیح علینژاد مجری صدای آمریکا از جمله‌ی خارج نشینانی بود که از شهادت سپهبد سلیمانی ابراز خرسندی کرد، اقدامی که با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد و حتی آن گروه از بانوانی که اسیر چهارشنبه‌های سفید مسیح شده‌اند نیز در ادبیاتی تند از خرسندی این مجری وطن‌فروش در روزی که ملت ایران غرق در اندوه بودند، انتقاد کردند.

یکی از کاربران خطاب به مسیح نوشت: “تا دیروز فکر می‌کردم به‌خاطر آزادی زنان و دفاع از حقوق ما اینقدر با حکومت و نظام گلاویز می‌شوی، اما با پست‌های امروزت نشان دادی تو یک آمریکایی هستی نه ایرانی! اگر جزوی از ما بودی از ترور سرداری که جانش را در راهِ دفاع از امنیت مردم و مبارزه با تروریسم گذاشت خرسند نمی‌شدی”

کاربری دیگر عیلنژاد را عجوزه‌‌ی آمریکایی خواند و نوشت:”آمریکا تروریست است و تو حامی تروریست! امروز مردی پر کشید که سوریه و عراق را از وجود تروریست‌های کثیف و داعشی‌های تکفیری پاک کرد، حق دارید انقدر از شهادت سپهبد ایران خوشحال باشید”

کاربر دیگری برای مجری صدای آمریکا نوشت: “حساب سلیمانی با بقیه مسئولان جدا بود، او نه سیاسی بود و نه با ملت بازی سیاسی می‌کرد! سلیمانی نمی‌گفت بیایید بروید جنگ، خودش هم پا به پایِ رزمندگان در جبهه مقاومت حضور داشت و برای یتیمان پدری می‌کرد”

پست اینستاگرامی مسیح علینژاد هزاران کامنت اعتراضی به روی خود دیده است و ایرانیان از نمک‌پاشی این وطن فروش حافظ منافع آمریکا و مستکبرین به خشم آمده‌اند و عصبانیت‌شان را با ادبیاتی که لایق مسیح است نشان داده‌اند.

کاربری در وصف مسیح نوشته است: “مسیح کیست؟ او مجری است که از جنایات آمریکا علیه مسلمان دفاع می‌کند، چرا؟ چون پولِ آن‌ها را می‌‌گیرد، او باید هم در ویلا بنشیند و زیر پتوی گرم و امکانات فراوان از سختی‌های ملت بگوید! مسیح تو یک آمریکایی هستی…”

انتهای پیام/