حیف و میل ۱۰۰ میلیارد تومان در پروژه میدان آذربایجان/ ۳۵ میلیارد تومان از بیت‌المال را ترکیه بردند!
حیف و میل ۱۰۰ میلیارد تومان در پروژه میدان آذربایجان/ ۳۵ میلیارد تومان از بیت‌المال را ترکیه بردند!
محمدزاده از حیف و میل 100 میلیارد تومانی بیت‌المال در میدان آذربایجان و تاراج 35 میلیارد تومان از پول شهرداری تبریز به مقصد ترکیه خبر داد.

محرم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شمس با اشاره به اقدامات پوپولیستی برخی اعضاء شورای شهر تبریز در سایه‌ی رانت اطلاعاتی، اظهار داشت: از آنجایی که برخی آقایان در مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز نفراتِ لازم را دارند چندین هفته مانده به انجام یک پروژه عمرانی به واسطه اطلاعاتی که به دست می‌آورند در محلات حاضر می‌شوند و می‌گویند ظرف یک ماه آتی در اینجا آسفالت‌ریزی می‌کنم!

وی افزود: مگر محرم محمدزاده و سایر اعضاء شورا آسفالت‌ریز هستند و از جیب خودشان محلات و مناطق مختلف را ساماندهی می‌کنند؟ اگر در ریز بودجه برای این پروژه‌های عمرانی ریالی تعریف نشده باشد شهرداری نمی‌تواند آنجا یک بیل خاک هم بریزد.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه شاهد پوپولیست‌بازی درون شورایی نیز هستیم، تصریح کرد: بنده در انتخابات هیئت رئیسه شورا کاندیدا نمی‌شوم اما امیدوارم آقایانی تازه‌نفس نامزد شوند تا شاهد تغییر ترکیب هیئت‌رئیسه و حضور افرادی باشیم که شورا را در اولویت کاری‌شان قرار داده‌اند.

وی متذکر شد: آقایانی که با جوسازی و حرکات پوپولیستی مانع از خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شدند چرا در برابر حیف و میل بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در پروژه میدان آذربایجان سکوت کرده‌اند و تازه دنبال طرح ۵۰ میلیاردی دیگر برای هزینه دوباره در این میدان هستند.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای پنجم تبریز با بیان اینکه منسوبان همین پوپولیست‌ها در شورای چهارم ۳۵ میلیارد تومان را به تاراج بردند، تصریح کرد: در شورای چهارم شهرداری ۳۵ میلیارد تومان پول مردم این شهر را در اختیار آقایانی قرار داد که می‌گفتند در تبریز خودروسازی به راه می‌اندازیم اما راهی ترکیه شدند و آنجا برای خودشان کار و کاسبی راه انداختند!

وی اذعان داشت: اکنون از آن ۳۵ میلیارد تومان سال‌هاست خبری نیست و اگر شهرداری تبریز آن مبلغ را در بانک سپرده‌گذاری می‌کرد روزانه سود بیست میلیون تومانی را صاحب می‌شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجید قنبرزاده