حفاظت از دانشمندان باید افزایش یابد/ صیانت از منافع ملت ایران اساس طرح مصوب مجلس
حفاظت از دانشمندان باید افزایش یابد/ صیانت از منافع ملت ایران اساس طرح مصوب مجلس
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به خواست رهبری و مردم برای برخورد با عاملان و آمران ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان بر ضرورت افزایش برنامه‌ریزی محافظت از دانشمندان تأکید کرد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با خبرنگار شمس، با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای هدف قرار دادن نقاط قوت ایران و اسلام اظهار داشت: این یک هشدار بود برای ما که دقتمان را به تحرکات و نفوذ دشمن افزاش دهیم. ما باید دانش هسته‌ای خود را که نقاط قوتمان نیز هست، ارتقاء دهیم تا هم جهدهای شهید دانشمند محسن فخری زاده زمین نماند و هم نقاط قوتمان تقویت شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: اطلاعاتی که به دست ما رسیده نشان می‌دهد، موساد (سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) از خیلی وقت پیش در حوزه اطلاعاتی و تروریستی فعال بوده است.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از دانشمندان هسته‌ای، افزود: ما باید برنامه‌ریزی برای محافظت از دانشمندان بویژه دانشمندان هسته‌ای را افزایش دهیم.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: گرفتن انتقام خون دانشمند هسته‌ای کشورمان مسئله‌ای است که هم رهبر معظم انقلاب و هم مردم خواستار آن هستند و عاملان و امران این جنایت بزرگ باید مجازات شوند.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی در پایان اظهاراتش مطرح کرد: آمریکا به دنبال حذف برنامه هسته‌ای ایران است که ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز یک طرح دوفوریتی در مجلس به تصویب رساندیم که اساس این طرح اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم‌ها، صیانت از منافع ملت و حمایت از برنامه هسته‌ای کشور می‌باشد.

  • نویسنده : عارف زمانی