حضور برندهای نامدار تبریز در مجتمع تجاری صنعتی جاده مایان
حضور برندهای نامدار تبریز در مجتمع تجاری صنعتی جاده مایان
مجتمع تجاری صنعتی جاده مایان با حضور برندهای نام‌آشنا و معتبر آذربایجان به محل سرمایه‌گذاری صنعت‌گران و تولیدکنندگان نامدار تبریز مبدل شده است.

گروه اقتصادی شمس: جاده مایان تبریز در قیاس با سال‌‌های قبل متفاوت‌‌تر شده است، منطقه‌‌ای که روزی برهوتی بیش نبود و کارگاه‌‌هایی کوچک با فاصله‌‌های چند صد متری از یکدیگر روزگار می‌‌گذرانند اکنون به منطقه‌‌ای ویژه برای تجمع صنعت‌‌گران مبدل گشته و این را می‌‌توان از حضور برندهای نام‌آشنا تبریز و بین‌المللی در این جاده و حضور واحدهای لوکس فهمید‌‌.

از اول جاده مایان تا اواخر آن که به شهرک مبل تبریز و اتوبان شهید کسائی منتهی می‌‌شود، در موقعیت جغرافیایی ویژه‌‌ای قرار گرفته است که دسترسی به کریدور حمل و نقل داخلی و خارجی را تسهیل می‌‌کند و تجمع اصناف مختلف جهت انجام فعالیت‌‌های اقتصادی و تجاری موجب گشته تا مایان را به‌‌عنوان منطقه‌ای پویا و مناسب برای سرمایه‌‌گذاری بشناسند.‌

در میان کارگاه‌‌ها و واحدهای تجاری که در مجاورت جاده مایان خودنمایی می‌‌کنند، مجتمعی بزرگ چشم‌‌نوازی می‌‌کند و به‌‌سبب قرار گرفتن در محلی ایده‌‌آل، نوید آینده‌‌ای خوش‌‌یُمن را می‌‌دهد. مجتمع تجاری صنعتی جاده مایان تبریز طرح‌‌ها و نقشه‌‌هایش گویای گردآوری مجموعه‌‌ای را می‌‌دهد که توان رقابت با سایر مجتمع‌‌های تجاری صنعتی را دارد. مجتمع تجاری صنعتی جاده مایان تبریز نظر صاحبان برندها و سرمایه‌گذاران نامدار آذربایجان را به‌خود جلب کرده و حال رقیب اصلی سایر مجتمع‌‌های تجاری و صنعتی است.

آنچه مجتمع تجاری صنعتی جاده مایان تبریز را از سایر مناطق مجزا می‌‌کند، نوع کاربری‌‌اش می‌‌باشد که این امکان را می‌‌دهد تا اصناف مختلف فعال در بخش‌‌های متنوع صنعتی، تولیدی، انبارداری و تجاری در مجموعه‌‌ای گردهم آیند.

مجتمعی که وسعتی ۱۴۲ هزار متر مربعی دارد، شامل واحدهای تجاری و کارگاهی است و این امکان را به مشتریان می‌‌دهد تا در قطعاتی با متراژهای متفاوت، زمینه ساخت کارگاه‌‌هایی فراهم شود که کاملاً با نوع فعالیت اصناف تناسب دارد.

قرارگیری در منطقه‌ای استراتژیک که تنها ۵ کیلومتر با فرودگاه بین‌‌المللی تبریز، ۱۰ کیلومتر با ایستگاه راه‌‌آهن و تنها ۱۵ کیلومتر با گمرک سهلان فاصله دارد، تضمینی قاطع برای پیشرفت منطقه است و همین موقعیت ایده‌‌آل موجب شده تا سرمایه‌‌گذاران زیادی خواهان خرید قطعه کارگاهی در مجتمع تجاری جاده مایان تبریز برای رقم زدن آینده‌‌ای بهتر شوند. این مجتمع به دلیل نزدیکی به همسایگان تجاری خارجی بازار هدف مناسیب به دامنه‌ی ایران و کشورهای همسایه از جمله آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و عراق را در برمی‌گیرد.

تمام زیرساخت‌ها برای شروع فعالیت در این مجتمع اعم از خیابان‌کشی و جدول‌گذاری مسیرها و شبکه آب و برق فراهم شده است و خریداران مالک واحدها و زمین‌هایی می‌شوند سند تک برگ آن مهیاست.

مجتمع تجاری صنعتی جاده مایان بهترین بستر برای حضور کارگاه‌های تولیدی و انباری با آینده‌ای روشن، این فرصت را به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران هوشمند داده است تا خریدی بهتر داشته باشند‌‌.

انتهای پیام/