جشنواره فجر مردمی است/ نباید رویداد فرهنگی را سیاسی کنند
جشنواره فجر مردمی است/ نباید رویداد فرهنگی را سیاسی کنند
سعیدی گفت: ضرورت دارد که دولت از همه هنرمندان برای حضور در جشنواره فجر حمایت کند و سیاست هایی برای جذب حداکثری آنان در جشنواره اتخاذ شود.

به گزارش شمس، محمداسماعیل سعیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره فیلم فجر به عنوان حلقه وصل انقلاب و هنرمندان، اظهار داشت: جشنواره فجر، جشنواره‌ای مردمی است و نباید این موضوع را سیاسی و جناحی کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تکیه گاه مردم به شکوفایی رسیده و جشنواره فیلم فجر هم کاملاً مردمی است و نباید کسی به این جشنواره سیاسی و جناحی نگاه کند.

وی با بیان اینکه جشنواره فجر یک حرکت مردمی است، افزود: جشنواره فجر فرصتی است که هنرمندان بتوانند توان، ظرفیت و استعدادشان را به منصه ظهور بگذارند.

سعیدی تصریح کرد: جشنواره فجر یک جایگاه بین المللی هم پیدا کرده است و بر این اساس لازم است که هر سال این جشنواره رشد و ارتقا پیدا کند و کیفیت آن افزایش یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت هم باید پای کار آید و کمک کند تا جشنواره فیلم فجر امسال هم مانند سال‌های گذشته به خوبی برگزار شود.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از همه هنرمندان برای حضور در جشنواره فجر، گفت: ممکن است دلخوری هایی برای هنرمندان به وجود آمده باشد اما این دلخوری ها نباید تأثیری در حضور آنان در جشنواره فیلم فجر بگذارد و باید از آنان حمایت شود و سیاست هایی برای جذب حداکثری آنان در این جشنواره اتخاذ شود.

انتهای پیام/