جبران عقب‌ماندگی‌های‌ سال‌های گذشته آزادراه تبریز- سهند/‌شهر سهند به پایگاه گردشگری استان در مسیر کندوان تبدیل می‌شود
جبران عقب‌ماندگی‌های‌ سال‌های گذشته آزادراه تبریز- سهند/‌شهر سهند به پایگاه گردشگری استان در مسیر کندوان تبدیل می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: عقب‌ماندگی‌های سال‌های گذشته آزادراه تبریز- سهند در دو سال اخیر جبران شده است.

به گزارش شمس، عباس مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی و معاون منابع انسانی سازمان و کارشناسان از آزادراه تبریز- سهند با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد تملک اراضی آزادراه در طول دو سال انجام گرفته و به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این بازدید گفت: مجموعه اقدامات و وسعت‌کاری که در شهر جدید سهند انجام گرفته،‌ برایم جالب بود و نتیجه همدلی و تلاش شرکت عمران شهر سهند است.

بهبودی افزود: در شرایطی که همه اظهار می‌دارند اعتبار نیست، رکود است و در شرایط کرونایی قرار گرفته‌ایم ولی در بازدید ارزشمندی که از شهر جدید سهند داشتیم، شهر را در قالب «کارگاه عمرانی» مشاهده کردیم‌.

‌وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگ و کوچک با سرعت بیشتری در حال انجام می‌باشند، یادآور شد: در این شرایط کرونایی، عوامل اجرایی را پای کار آوردن هنر بوده و کار با ارزشی است که در شهر جدید سهند به وضوح نمایان است.

بهبودی تصریح کرد: اقدامات زیربنایی که در شهر سهند انجام یافته، می‌توان به آزادراه تبریز- سهند اشاره کرد که به‌زودی شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه عقب‌ماندگی‌های تاریخی گذشته در طول این دو سال جبران شده که امید داریم، بهره‌برداری از آن نقطه عطفی در تاریخ شهر جدید سهند باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، متذکر شد: مجموعه خدمات و رویکرد باغ ویلا که برای شهر تعریف شده، بافت شهری و جمعیتی را متحول نموده و این شهر را به پایگاه گردشگری استان در مسیر کندوان تبدیل خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: چالش‌های پیش رو همچون کمبود امکانات و مسائل آموزشی و اجتماعی با بهره‌برداری از پروژه‌ها و نشست‌های مشترک رفع و جذب منابع را سبب خواهد شد.

رضی‌منش، فرماندار شهرستان اسکو نیز در این دیدار بیان داشت: تعامل سازنده بین شرکت عمران شهر سهند، نهادها و ادارات مختلف توسعه شهر را سبب شده است.

وی همچنین گفت‌: قابلیت سرمایه‌گذاری در شهر جدید سهند بالا بوده که با بهره‌برداری از پروژه‌های تعریف شده و دهکده ورزشی‌، شهر جدید سهند را به قطب گردشگری تبدیل خواهد شد‌.

رضی‌منش با گلایه از کمبود اعتبارات در شهر جدید سهند، خاطرنشان کرد: با وجود جمعیت ۱۴۰ هزار نفری شهر جدید سهند و کمبود امکانات در شهر، شرکت عمران کمبودها و نواقص را جبران کرده و ضرورت دارد به مسائل و مشکلات شهر نیز اهتمام ویژه داشت‌.

انتهای پیام/