ثبت نام ترم تابستانی دوره‌های آموزشی هنری آغاز شد
ثبت نام ترم تابستانی دوره‌های آموزشی هنری آغاز شد
ثبت نام ترم تابستانی دوره‌های آموزشی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش شمس، علی آقایاری، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان با بیان این مطلب اظهار کرد: دوره های آموزشی هنری اعم از خوشنویسی، عکاسی، طراحی، نقاشی کودک، نویسندگی خلاق کودک، داستان نویسی، گریم، بازیگری، نمایش نامه نویسی، فیلم نامه نویسی، تدوین، گویندگی و فن بیان، سولفز (صداسازی)، ارف (کودکان) و آواز با تدریس اساتید مجرب توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان در رشته‌های مختلف می‌توانند جهت ثبت نام در این کلاس با شماره ۰۴۱۳۵۵۴۶۶۴۹ (از ساعت ۱۰ الی ۱۶) تماس بگیرند و یا با مراجعه به حوزه هنری استان واقع در تبریز، مابین چهارراه شریعتی و مصلی حضرت امام خمینی (ره)، پردیس سینمایی قدس، مجموعه هنری مهر و ماه در ترم تابستانی این دوره ها حضور یابند.

آقایاری هدف از برگزاری این دوره‌ها را پرورش و تربیت هنرمندان عنوان کرد و گفت: این دوره‌ها به منظور حمایت از هنرمندان و هنرجویان جوان برگزار می‌شود، همچنین با برگزاری این کلاس‌ها، هنرجویان مستعد، استعداد یابی می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در حقيقت هنرجويان جوان با شركت در اين دوره های آموزشی می‌توانند در پرداختن بهتر به هنر و نحوه خلق اثر در رشته های مختلف هنری به صورت اصولی و مناسب موفق تر باشند.

گفتنی است،در پایان این دوره‌ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر پایان دوره اعطا می‌شود.