تکذیب ممنوعیت خوردن بستنی برای بانوان در معابر/ ۹ میلیون زن بسیجی در کشور داریم
تکذیب ممنوعیت خوردن بستنی برای بانوان در معابر/ ۹ میلیون زن بسیجی در کشور داریم
اصلانی گفت: هر موضوعی که با عقل سلیم مغایر باشد دروغ بودنش معلوم است و من نگفته‌ام که بستنی خوردن بانوان در معابر ممنوع می‌شود.

به گزارش شمس، مینو اصلانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج جامعه زنان در ۲۰ هزار پایگاه مقاومت در کشور بیش از ۹ میلیون عضو دارد.

وی ادامه داد: بسیج زنان یک هزار گروه جهادی و ۳ هزار گروه مهد قرآن در مساجد جهت تربیت نسل صالح برای آیندگان دارد و در تبیین شاخص‌های خانواده تراز انقلاب نیز پژوهش‌هایی را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان با اشاره به ثبت اطلاعات سه هزار بانوی کارآفرین در کشور گفت: بسیج زنان ۲۱۶ گردان کوثر برای امداد و نجات در بحران تشکیل داده و همچنین گفتمان الگوی زن نه شرقی و نه غربی را از سال ۹۶ آغاز کرده است.

وی با اشاره به تبیین سبک زندگی اسلامی توسط این سازمان عنوان کرد: کاهش جمعیت کشور از جمله موضوعات خطرناکی است که با برپایی دوره‌های آموزش و تربیت مشاور در حال فرهنگ‌سازی هستیم.

اصلانی نقش زنان در استفاده از کالای ایرانی و استفاده بهینه از آن و آموزش عدم اسراف به کودکان را بسیار جدی و مهم خواند.

وی با بیان اینکه نگاه ما باید به ازدواج پیامد محور باشد، تشریح کرد: وزارت ورزش و جوانان باید در مساله ازدواج از جوانان حمایت کنند و این مطالبه از دولت است؛ در حالیکه در غرب به دلیل به دنیاآمدن فرزندان نامشروع جنبش‌های خویشتنداری و ازدواج رسمی رواج پیدا کرده جوانان ما متاسفانه در ازدواج مشکل دارند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان در خصوص انتشار خبری از قول وی مبنی بر ممنوعیت خوردن بستنی برای بانوان یادآور شد: هر موضوعی که با عقل سلیم مغایر باشد دروغ بودنش معلوم است و من چنین چیزی را نگفته‌ام.