تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، قابلیت اجرا در سطح حرفه‌ای را دارد
تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان، قابلیت اجرا در سطح حرفه‌ای را دارد
دبیر ستاد برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: این تور، قابلیت اجرا در سطح حرفه‌ای را دارد.

به گزارش شمس، نشست هماهنگی سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان با حضور “خسرو قمری” رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و “حبیب ستوده‌نژاد” معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان کمیته‌های اجرائی برگزار شد.

“ابراهیم فیروزی” دبیر ستاد برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با بیان این که این تور، قابلیت اجرا در سطح حرفه‌ای را دارد، افزود: بزرگترین رویداد ورزشی استان که سی و سه سال به طور مستمر برگزار شده به اذعان نمایندگان فدراسیون دوچرخه سواری آسیا دارای قابلیت برگزاری در سطح حرفه ای دارد.

“رسول هاشم کندی” رئیس هیات دوچرخه سواری استان نیز در این نشست، از برگزاری منظم جلسات هماهنگی برای برگزاری تور ابراز خرسندی کرد.

وی با تشکر از اعضای ستاد برگزاری تور ایران – آذربایجان روند آمادگی برای برگزاری تور را مناسب ارزیابی کرد.

قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور نیز در این نشست گفت: تور ایران – آذربایجان ظرفیت مناسبی برای نشان دادن اقتدار و آمادگی دوچرخه سواری کشور است.

وی، بومی‌سازی و توانمندسازی نیروی انسانی جهت خودکفایی در برگزاری را خواستار شد.

“حبیب ستوده‌نژاد” معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : تور ایران – آذربایجان قدرتمندتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و استان آذربایجان شرقی با برگزاری بی نقص این تور در سال‌های گذشته نیز توانمندی خود را در این زمینه ثابت کرده است.