تغییر ساعات ملاقات بیمارستان‌های امام رضا و شهید مدنی تبریز
تغییر ساعات ملاقات بیمارستان‌های امام رضا و شهید مدنی تبریز
مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت : بر اساس توافقی که با مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی داشتیم روز و زمان ملاقات بیماران دو مرکز تغییر یافت.

به گزارش صفیر، خسرو آقاپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور کاهش بار ترافیک در خیابان‌های منتهی به مراکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) و شهید مدنی تبریز، روزهای زوج مختص بیمارستان امام رضا (ع) و روزهای فرد برای بیمارستان شهید مدنی برای ملاقات و عیادت هموطنان از بیماران بستری در این دو مرکز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در راستای رفاه حال بیماران و نیز رعایت حقوق بیماران که همان ایجاد فضایی مناسب و توأم با آرامش برای بیماران عزیز است، این توافق حاصل و زمان ملاقات‌ها تعیین شد.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز عنوان کرد: ملاقات بیماران در مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان ساخت: براساس زمانبندی فوق زمان ملاقات از بیماران در بخش ICU از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای زوج در نظر گرفته شده است.

آقاپور با اشاره به اینکه در زمان ملاقات، ترافیک در خیابان‌های منتهی به این بیمارستان سنگین می‌شود ابراز داشت: با توجه به اینکه این مرکز بزرگترین مرکز جنرال شمالغرب است از این رو شاهد حجم بالای مراجعات علی الخصوص ارجاع بیماران ( ترومایی، مصدومین سوانح رانندگی و حتی ارجاعی از شهرستان‌ها ) با آمبولانس به این مرکز بوده و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح با کاهش بار ترافیکی در انتقال بیماران در سریعترین زمان ممکن بتوانیم بر تسریع روند درمان بیماران کمک کنیم.

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز در خصوص آغاز اجرای این طرح گفت: این طرح از روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت و همزمان باآغاز ماه مبارک رمضان در روزها و ساعت تعیین شده اجرا خواهد شد.

آقاپور افزود: اعمال این طرح برای هم میهنان محدودیت نبوده بلکه در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی است از این رو از تمام هموطنان خواهشمندیم با حصول اطلاع از زمان و روزهای ملاقات به این مرکز مراجعه کرده و با این کار مقدمات ارائه خدمات درمانی با کیفیت را برای همکاران کادر درمان فراهم نمایند.