تعقیب و گریز سپاهان و تراکتور تا کجا ادامه خواهد داشت
تعقیب و گریز سپاهان و تراکتور تا کجا ادامه خواهد داشت
تراکتور تنها بعد از 2 ساعت صدرنشینی، مجدد رده اول جدول را به سپاهان تحویل داد.

به گزارش شمس، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در قائم‌شهر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر تیم نساجی را شکست دهد.

این بهترین پیروزی طول تاریخ باشگاه تراکتور در لیگ برتر در بازی خارج از خانه بود.

سرخپوشان تبریزی با این پیروزی که برای اولین بار در این فصل با بیش از یک گل محقق می‌شد، به صدر جدول صعود کرده و منتظر شدند تا در صورت توقف احتمالی سپاهان برابر گل‌گهر سیرجان، صدرنشین هفته هفتم شود، اما سپاهانی‌ها با ۲ گل حریف خود را شکست دادند و برای بار دیگر به صدر جدول صعود کردند.

تعقیب و گریز تراکتور با سپاهان

رقابت تراکتور و سپاهان برای صدرنشینی دقیقا از ۳ هفته پیش آغاز شده است.

در هفته اول لیگ برتر تیم تراکتور همانند فصل گذشته در مسجد سلیمان برابر نفت این شهر به تساوی بدون گل دست یافت. سپاهان با ۳ گل در بوشهر شاهین را شکست داده و شهرخودرو هم با ۲ گل پیکان را مغلوب کرد تا در هفته اول سپاهان و شهرخودرو مشهد تیم‌های اول و دوم جدول شوند.

در هفته دوم تیم تراکتور با یک گل پرسپولیس را شکست داد، اما سپاهان برابر ماشین‌سازی و شهر خودرو مقابل شاهین بوشهر به پیروزی رسیده و سپاهان و شهر خودرو همچنان تیم‌های اول و دوم جدول بوده و تراکتور هم تا مکان چهارم صعود کرد.

هفته سوم شهرخودرو در تبریز ماشین‌سازی را شکست داد تا با تساوی سپاهان برابر فولاد و تراکتور مقابل ذوب‌آهن، این تیم با ۹ امتیاز به تنهایی صدرنشین جدول شود.

هفته چهارم شهرخودرو در خانه مغلوب فولاد شد، سپاهان هم برابر نفت مسجد سلیمان در اصفهان به تساوی دست یافت. تراکتور به سختی گل‌گهر را شکست داده و پرسپولیس هم استقلال را مغلوب کرد.

شهر خودرو با ۹ امتیاز با وجود شکست همچنان صدر جدول باقیمانده و پرسپولیس با تفاضل گل کمتر دوم شد. سپاهان و تراکتور هم با ۸ امتیاز تیم هم در مکان های سوم و چهارم جدول قرار گرفتند.

در هفته پنجم تراکتور با یک گل سایپا را شکست داد. سپاهان در تهران با ۲ گل پرسپولیس را مغلوب کرد و شهرخودرو برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی دست یافت. در پایان هفته پنجم سپاهان با ۱۱ امتیاز به صدر جدول بازگشت. تراکتور با همین امتیاز و تفاصل گل کمتر دوم شد و تیم شهر خودرو با ۱۰ امتیاز در مکان سوم و پرسپولیس با ۹ امتیاز در جای چهارم قرار گرفت.

در هفته ششم سپاهان در دربی اصفهان با ۲ گل ذوب آهن را شکست داد، تراکتور هم با یک گل از سد پارس جنوبی گذشته و شهرخودرو هم در یک بازی حساس تیم پرسپولیس را مغلوب کرد.

سپاهان با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول قرار داشت، تراکتور در تعقیب این تیم بوده و با بردهای یک بر صفری به دنبال صدرنشین بوده و شهرخودرو هم با ۱۳ امتیاز تیم سوم جدول لقب گرفت.

در هفته هفتم تیم تراکتور با ۴ گل مقابل نساجی به برتری قاطع دست یافت. اما با وجود اینکه تراکتور تفاضل گلش را در این بازی بهبود بخشید، اما پیروزی سپاهان با هر نتیجه‌ای باز هم این تیم را صدرنشین می کرد و زردپوشان اصفهانی با ۲ گل برابر گل گهر به پیروزی رسیده و همچنان با ۱۷ امتیاز تفاضل گل بهتر نسبت به تیم تراکتور در صدر قرار گرفتند.

شهرخودرو هم در اصفهان ذوب‌آهن را شکست داد تا این تیم هم با ۱۶ بعد از سپاهان و تراکتور در رقابت نزدیک صدرجدول همچنان در رده سوم باشد.

تعقیب و گریز تراکتور و سپاهان در هفته هشتم هم ادامه خواهد داشت. در روزی که تراکتور باید در آبادان به مصاف نفت این شهر رود و سپاهان در خانه پذیرای سایپا است.