تصادفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی ۳۱ مصدوم بر جا گذاشت
تصادفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی ۳۱ مصدوم بر جا گذاشت
تصادفات رانندگی سه روز گذشته در جاده‌های آذربایجان‌شرقی ۳۱ مصدوم بر جا گذاشت که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
به گزارش شمس، وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:  در این مدت همچنین پنج مصدوم سوانح رانندگی استان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
وی اضافه کرد: امروز برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در شهرستان ورزقان ۹ مصدوم برجا گذاشت که مصدومان توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های سرند، جوشین، ستارخان و ورزقان به بیمارستان ورزقان و سپس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.
وی ادامه داد: برخورد ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ در شهرستان هریس نیز ۶ مصدوم و ۲ فوتی برجای گذاشت که سه مصدوم توسط اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافتند.
شادی‌نیا گفت: همچنین واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در جاده تبریز-آذرشهر در ورودی روستای شیخ حسن، ۲ فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: برخورد نیسان با هیات عزاداری در روز تاسوعا در شهر اهر نیز یک فوتی برجای گذاشت و پنج مصدوم را راهی بیمارستان کرد.