تشکیل فراکسیون یاران احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم/ دولت سیزدههم با ریاست محمود؟!
تشکیل فراکسیون یاران احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم/ دولت سیزدههم با ریاست محمود؟!
احمدعلیرضا بیگی از تشکیل فراکسیون یاران احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم با محوریت استانداران و وزرای رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد.

به گزارش شمس، احمدعلیرضا بیگی منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه سازندگی گفته است ۹ تن از استانداران و ۸ نفر از اعضا کابینه‌ی دولت احمدی‌نژاد اعم از وزیر و معاون، مجمع موسس فراکسیون یاران احمدی‌نژاد هستند. ما معتقدیم می‌توانیم دولت سیزدهم را بر مبنای این طرز تفکر شکل دهیم!

گزارش شمس می‌افزاید بیگی استاندار دولت احمدی‌نژاد در آذربایجان‌شرقی هنگام نام‌نویسی در انتخابات به خبرنگار شمس گفته بود بنده حامی رئیس‌جمهور سابق ایران و تفکرات او هستم، تفکری که برای محرومان و اجرای عدالت اجتماعی کار می‌کرد و ضمن اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی برای مستضعفان خانه می‌ساخت. یک‌دهم عملکرد دولت احمدی‌نژاد را روحانی در این ۶ سال نداشت.

چنانچه فراکسیون یاران احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم تشکیل شود احتمال اصرار اعضاء این فراکسیون به کاندیداتوری رئیس‌جمهور سابق ایران و تاکید بر تایید صلاحیت او دور از انتظار نیست.

هرچند فی‌نفسه تشکیل این فراکسیون در مجلس شورای اسلامی آن هم بعد از پایان ریاست علی لاریجانی می‌تواند پیام‌های دیگری نیز به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/