تسلیت رئیس مجلس و فرماندهان نظامی به درگذشت همسر شهید تجلایی
تسلیت رئیس مجلس و فرماندهان نظامی به درگذشت همسر شهید تجلایی
در پی درگذشت همسر سردار شهید جاویدالاثر علی تجلایی سردار سرلشکر پاسدار «محمدباقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش شمس،در پی درگذشت «نسیبه عبدالعلی‌زاده» همسر سردار شهید جاویدالاثر علی تجلایی مسئول طرح و برنامه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در دوران دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدباقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح و سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قالیباف رئیس مجلس به طور جداگانه پیام‌های تسلیت صادر کردند.

متن پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون
درگذشت جانسوز مرحومه مغفوره حاجیه خانم “نسیبه عبدالعلی زاده ” همسر ارجمند و شکیبای سردار رشید سپاه اسلام “شهید علی تجلایی” مسوول طرح و برنامه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) در دوران دفاع مقدس ، موجب تاسف و و تالم فراوان گردید .
بی شک اهتزاز شکوهمند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحکیم امنیت پایدار و مثال زدنی امروز کشور در منطقه پرآشوب غرب آسیا ، مرهون فداکاری ، مجاهدت و ایثارگری‌های آحاد ملت بویژه شیر زنانی است که با همراهی و ترغیب همسران و فرزندان عزیز خود برای حضور در صف مجاهدان فی سبیل الله در هشت سال دفاع مقدس و ادامه آن تا به عصر حاضر، نام خود را جاودان ساخته اند؛ بانوان شریف، مومن و صبوری که همسر گرانقدر شهید علی تجلایی از پرچمداران پر افتخار آن به شمار می‌روند.
اینجانب این ضایعه جانکاه را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی )،مردم غیور و انقلابی استان آذربایجان‌شرقی و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای وی رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان و داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.
سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

همچنین سرلشکر پاسدار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران نیز به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت غمبار مرحومه حاجیه خانم «نسیبه عبدالعلی‌زاده» همسر گرانقدر سردار عالیقدر و پر افتخار شهید «علی تجلایی» مسئول طرح و برنامه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و تاریخ‌ساز ایران به بانوان نجیب و مجاهدی که به مانند این بانوی زینبی و صبار، با همراهی همسر ارجمند و سلحشورش جاویدالاثر سردار شهید علی تجلایی در سنگر‌های دفاع مقدس هشت ساله، آیه‌های عزت، فضیلت و شوکت جهانی این سرزمین و از پیشران‌های امنیت و اقتدار امروز کشور عزیز و مقتدرمان قرار گرفته‌اند، به خود می‌بالند و همواره برابر عظمت و روح سلحشوری و شکیبایی آنان سر تعظیم فرود خواهند آورد.

اینجانب همراه با آحاد پاسداران انقلاب اسلامی، این مصیبت جانکاه را به محضر شریف رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم غیور و ولایتمدار تبریز و خانواده مکرم آن بانوی مؤمنه تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بیت مکرم ایشان صبر و بردباری توأم با پاداش کثیر طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

همچنین در پیام محمدباقر قالیباف آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
انالله و اناالیه راجعون

درگذشت بانوی مکرمه حاجیه خانم نسیبه عبدالعلی‌زاده همسر سردار شهید علی تجلائی موجب تأسف و تأثر گردید.
این بانوی گرانقدر سال‌ها افتخار همراهی آن شهید سرافراز را داشتند و پس از آن بعنوان الگوئی از صبر و مقاومت در تمامی عرصه‌های انقلاب و نظام حضوری موثر داشتند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان آذربایجان شرقی به خانواده معزز و وابستگان محترم، برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی/

 

انتهای پیام/