تبریزِ حاشیه‌نشین خیلی هم زیبا نیست/ تا می‌خواهیم کاری انجام دهیم می‌گویند فعالیت انتخاباتی می‌کند!
تبریزِ حاشیه‌نشین خیلی هم زیبا نیست/ تا می‌خواهیم کاری انجام دهیم می‌گویند فعالیت انتخاباتی می‌کند!
عضو شورای شهر تبریز معتقد است با اختصاص عناوین زیبا به تبریز و تمجیدهای مکرر از آن، مسئله‌ حاشیه‌نشینان و مشکلات شهری مرتفع نمی‌شود.

فریدون بابایی‌اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با بیان اینکه تبریز به آن زیبایی که تبلیغ می‌شود نیست و با انتخاب عناوین زیبا نمی‌توانیم خود را فریب دهیم، اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر بسیار شنیده‌ایم که گفته‌اند تبریز از دیدگاه یونسکو و سایر نهادهای بین‌المللی شهرِ استاندارد و گردشگرپذیر است اما این تعاریف نمی‌تواند منکر واقعیت‌ها باشد.

وی افزود: تبریز بعد از مشهد بیشترین حاشیه‌نشین را دارد و قریب به ۵۰۰ هزار نفر در بافدهای ناکارآمد شهری زندگی می‌کنند که بایستی برای ساماندهی آنان فکری شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز با اشاره به واکنش برخی شهروندان به عملکرد شورانشینان، تصریح کرد: متاسفانه نگاه سیاسی و تبلیغاتی به عملکرد اعضاء شورا و سایر مسئولان آنان را در تنگنا قرار می‌دهد و کامنت‌های درج شده در فضای مجازی موید این ادعاست.

وی اذعان داشت: تا اعضاء می‌خواهند کاری انجام دهند و یا درخصوص مسئله‌ای موضع‌شان را اعلام کنند، عده‌ای می‌گویند فلانی تبلیغاتِ انتخاباتی می‌کند تا راهی مجلس شود و یا در دوره‌ی آتی بار دیگر به‌عنوان عضو شورا انتخاب شود.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه بایستی رسانه‌ها جهت حذف چنین نگاه‌هایی تلاش و واقعیات را تبیین کنند، در پایان صحبت‌های خود گفت: با تعریف و تمجید نمی‌توان واقعیات یک شهر را پنهان کرد.

انتهای پیام/