بیشترین آسفالت سهم منطقه ۴ تبریز/ ۳۸ تن آسفالت در مسیر بی آر تی ریخته شده است
بیشترین آسفالت سهم منطقه ۴ تبریز/ ۳۸ تن آسفالت در مسیر بی آر تی ریخته شده است
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: نزدیک به ۴۰ هزار تن آسفالت در مناطق دهگانه تبریز تولید و توزیع شده است.

به گزارش شمس، بابک شریفی در خصوص نهضت آسفالت اظهار داشت: نزدیک‌به ۴۰ هزار تن آسفالت در کارخانه سازمان عمران شهرداری تبریز از اول سال جاری تا ۲۶ خرداد ماه تولید و در سطح مناطق دهگانه شهر تبریز توزیع شده است.

وی با اشاره به آمار تحویلی کارگاه های امانی، پیمانکاران لکه گیری و اکیپ های پخش اساسی به تفکیک مناطق،گفت: دو هزار و ۲۱ تن آسفالت در منطقه ۱، یک هزارو ۷۹۱ تن در منطقه ۲، سه هزارو ۵۹۴ تن در منطقه ۳ و هفت هزارو ۸۳۳ تن آسفالت در منطقه ۴ تولید و توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز همچنین با بیان اینکه نهضت آسفالت در تبریز همچنان تداوم دارد، ادامه داد: دو هزارو ۴۵۰ تن آسفالت در منطقه ۵، سه هزارو ۶۳۷ تن در منطقه ۶، پنج هزارو ۴۹۰ تن در منطقه ۷، چهار هزارو  ۲۷۸ تن در منطقه ۸ و ۶۵۳ تن در منطقه ۹ و دو هزارو ۳۶۴تن در منطقه ۱۰ توسط این سازمان تولید و توزیع شده است.

وی گفت: ۱۰ تن آسفالت تولید سازمان عمران نیز در اختیار سازمان آرامستان های شهرداری، ۳۸ تن در مسیر بی آر تی، ۷۴۸ تن در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری و ۳ تن در تفرجگاه عون بن علی پخش و توزیع شده است.

شریفی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان این سازمان جهت تامین آسفالت مورد نیاز مناطق دهگانه سطح تبریز گفت: علی رغم تنگناهای مالی و وضعیت اقتصادی، سازمان عمران شبانه روزی تلاش می کند که پیرو دستور شهردار تبریز، مشکلات آسفالت سطح شهر را در حوزه وظایف خود بهبود بخشد.

وی افزود: برنامه های سازمان عمران در معابر اصلی و پخش اساسی صرفا جهت اجرای روکش بر روی لایه معیوب و مخروب آسفالت های موجود نبوده و علی رغم صرف وقت، انرژی مضاعف قبل از اجرای روکش ایرادات آسفالت های موجود برطرف و نسبت به آسفالت تراشی، تسطیح، رگلاژ، کمپکت زیرسازی و روسازی و سپس به اجرای آسفالت اقدام می‌شود.

گفتنی است، گام بلند شهرداری تبریز در آسفالت خیابان های شهر و همت مضاعف سازمان عمران شهرداری تبریز در افزایش کیفیت و کمیت آسفالت تولیدی از اوایل سال ۹۸ باعث شده است تا این روزها شاهد تغییرات زیادی در وضعیت آسفالت خیابان ها و کوچه های مختلف شهر باشیم.

شهرداری تبریز برای بهینه سازی وضعیت آسفالت شهر از فروردین ماه با همکاری سازمان عمران و مناطق ده‌گانه نهضت آسفالت را آغاز کرده و این روزها شاهد عملیات های مختلف آسفالت ریزی و لکه گیری در نقاط مختلف هستیم.