به هواداران خود ایمان داریم/ برای ساخت تراکتوری غرور‌آفرین تلاش می‌کنیم
به هواداران خود ایمان داریم/ برای ساخت تراکتوری غرور‌آفرین تلاش می‌کنیم
مدیر عامل باشگاه تراکتور عنوان کرد که برای ساخت تراکتوری غرور‌آفرین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش شمس، سجاد سیاح مدیرعامل باشگاه تراکتور با انتشار یادداشتی در رسانه‌های رسمی باشگاه تراکتور، از هواداران این تیم دلجویی کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

تراکتور همیشه با پشتوانه میلیونی شما هواداران، تراکتور کبیر بوده است و ما نزدیک به یک سال است که این قدرت اجتماعی بی‌نظیر را در دیدارهای لیگ برتر کنار خود نداریم، ولی فضای مجازی و دنیای دیجیتال انرژی مثبت شما هواداران واقعی را به ما رسانده است.

می‌دانیم که شما دلگیر هستید و ناراحت، حس و حال شما برای ما قابل درک است. هرچند دستان ما از رسیدن به بازار جهانی فوتبال کوتاه است اما عزم ما کوتاه نیست. با حمایت های شما هواداران تلاش می کنیم تا کم و کاستی های گذشته را با تفکر، هم اندیشی و حمایت شما جبران کنیم.

در ادامه این یادداشت آمده است: ما حمایت‌ها و انرژی‌های مثبت شما را در پشتیبانی از تیم خود، بازیکنان، کادرفنی و علی‌الخصوص کاپیتان مسعود شجاعی را دیدیم و به خود بالیدیم. این عاشقانه های شما بار مسئولیت ما را دو چندان کرد تا برای ساخت تراکتوری غرور‌آفرین از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

ما به هواداران تیم محبوب آسیا، بی نهایت‌های واقعی تراکتور ایمان داریم و از شما می‌خواهیم که به خادمان خود ایمان داشته باشید و دست در دست هم تراکتوری در شان نام آذربایجان بسازیم. از بزرگی هوادارنمان همانقدر کافیست که رقیبان از تصاویر شما برای خود استفاده می‌کنند.