به احتمال زیاد قالیباف رئیس مجلس یازدهم است/ کاندیداتوری میرسلیم جدی نیست
به احتمال زیاد قالیباف رئیس مجلس یازدهم است/ کاندیداتوری میرسلیم جدی نیست
منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم می‌گوید رقابت میان آقایان نیکزاد، قالیباف و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس جدی است و از میان این 3 تن قالیباف رأی بیشتری دارد.

«روح‌الله متفکرآزاد» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با بیان اینکه مجلس یازدهم پرمهره است و چهره‌هایی داریم که مدعی ریاست، نایب رئیسی و حتی ریاست کمیسیون‌ها هستند، ابراز داشت: معنای این دعوای قدرت نیست، هرچند اینکه عده‌ای دنبال پست و مقام هستند را کتمان نمی‌کنیم.

وی افزود: برای ریاست مجلس هرکسی توانمندتر باشد خود را عرضه می‌کند، آقای زاکانی با اینکه رای بالایی داشتند انصراف دادند و کاندیداتوری آقایان قالیباف و شمس‌الدین حسینی نیز جدی نیست. در فضای واقعی آقایان نیکزاد و حاجی بابایی رقبای جدی قالیباف هستند.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه دولت تمایل دارد مجلس رای یکپارچه به فردی ندهد، خاطرنشان ساخت: منتخبان می‌گویند باید رقابت صورت گیرد و به احتمال زیاد قالیباف رای بیشتری داشته باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که به ریاست کدام کاندیدا رأی می‌دهد، بیان داشت: شفاف می‌گویم هنوز در حال رصد اوضاع و اخذ برنامه‌هایشان هستم و به انتخاب قطعی نرسیده‌ام.

انتهای پیام/