بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریالی
بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریالی

به گزارش شمس، بهرام نسیانی گفت: در آستانه عید سعید غدیر خم، چهار پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح حوزه  شهرداری منطقه۹ و شهرک خاوران با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. وی اظهار داشت: با توجه به رویکرد عمرانی شهرداری منطقه۹ در سال۹۸، اغلب پروژه های در حال  اجرا در […]

به گزارش شمس، بهرام نسیانی گفت: در آستانه عید سعید غدیر خم، چهار پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح حوزه  شهرداری منطقه۹ و شهرک خاوران با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: با توجه به رویکرد عمرانی شهرداری منطقه۹ در سال۹۸، اغلب پروژه های در حال  اجرا در شهرک خاوران در این حوزه بوده و در این راستا چهار پروژه در قالب دو پارک محله ای با هدف افزایش فضاهای سبز این شهرک، یک زمین فوتبال با هدف توجه به امر نشاط و سلامتی شهروندان و یک پروژه احداث مسیر با هدف کاهش بار ترافیکی، تقدیم شهروندان می شود.

نسیانی افزود: پارک محله ای سردار شهید حسن باقری افشردی، پارک محله ای یاس، زمین فوتبال خاوران (چمن مصنوعی) و همچنین فاز یک باند کند روی بلوار خاوران رمپ ورودی مقابل مجتمع قضائی شهید مدنی، با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری و افتتاح است.

شهردار منطقه۹ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این پروژه ها در راستای  تأمین زیر ساخت های شهرک جدید الاحداث خاوران افتتاح می شود افزود: با توجه به استقبال شهروندان و  افزایش ساخت و سازها در شهرک خاوران، برنامه ریزی جهت تأمین نیازمندی های شهروندان ساکن در این شهرک، از هم اکنون در دستور کار شهرداری منطقه۹  قرار دارد و در تمامی این اقدامات، توسعه همگام عمرانی، فرهنگی مورد تأکید مدیریت شهرداری منطقه۹ قرار دارد.

نسیانی در پایان تصریح کرد: پروژه های عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه۹، طبق برنامه زمانبندی و با سرعت مطلوب در حال اجرا است و بیشتر این پروژه ها تا پایان سال ۹۸ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

گفتنی است آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری منطقه۹، با حضور ایرج شهین باهر شهردار تبریز، مسئولین ارشد استانی و شهری و همچنین مردم روز یک شنبه ساعت۱۹ عصر در بلوار خاوران برگزار می شود.