بهاییت هدایت اغتشاشات اخیر را بر عهده داشت
بهاییت هدایت اغتشاشات اخیر را بر عهده داشت
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بهایی‌ها در اغتشاشات روزهای گذشته بخش قابل توجهی از لیدرها و حمله‌کنندگان به اماکن عمومی را تشکیل می‌دادند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی روز چهارشنبه در همایش «بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» که به همت تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: بهایی ها به شدت فعال هستند، ولی در ظاهر چیزی از تحرکات شان در جامعه دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه استکبار از بهاییت به نحو مقتضی برای برهم زدن نظم عمومی جامعه و نظام اسلامی استفاده می کند، افزود: این فرقه باید با استدلال و منطق نقد شود.

وی مهم ترین موله فرهنگی یک ملت را حفظ هویت آن دانست و ادامه داد: اگر از هویت ملت ها مراقبت نشود، محکوم به موت و لطمه اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ضعف حافظه تاریخی ملت ها به هویت آنها لطمه می زند، اضافه کرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی توجه به زیست بوم فرهنگی است و این همایش یکروزه نیز در همین راستا برگزار می شود.

همایش «بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» در تبریز پیش همایش، گردهمایی بین المللی نقد بهاییت است که هشتم اسفند ماه امسال در شیراز برگزار می شود.

این پیش همایش قبل از تبریز در سمنان برگزار شده و بعد از اینجا نیز در اصفهان برگزار می شود.