بلبرینگ‌سازی ورشکسته است/ برای جلوگیری از بیکاری کارگران، تولید با اجاره کارخانه ادامه یافت
بلبرینگ‌سازی ورشکسته است/ برای جلوگیری از بیکاری کارگران، تولید با اجاره کارخانه ادامه یافت
خلیل‌الهی می‌گوید بلبرینگ سازی جزو کارخانجات ورشکسته است اما برای جلوگیری از بیکاری کارگران به مستاجر واگذار شده تا روند تولید و احیاء ادامه یابد.

«موسی خلیل ‌اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در تشریح آخرین وضعیت کارخانه بلبرینگ‌سازی ایران واقع در تبریز اظهار داشت: این مجموعه اکنون جزو کارخانجات ورشکسته است اما برای آنکه کارگران در شرایط اقتصادی موجود بیکار نشوند و بر تعداد واحدهای تعطیلی افزوده نشود، اداره‌کل تصفیه امور ورشکستگی مدیریت آن را به یکی از واحدهای صنعتی واگذار کرد.

وی ادامه داد: با ورود مستاجر جدید به بلبرینگ سازی خوشبختانه اکنون مشکل مالی و تامین مواد اولیه‌ی این مجموعه مرتفع شده است و امید می‌رود با توسعه‌ی تولید شاهد برون‌رفت کارخانه از مشکلات باشیم.

خاطرنشان می‌شود، شرکت بلبرینگ ایران (IBC) در بیست و پنجم سپتامبر ۱۹۶۹ مصادف با هشتم آبان ماه ۱۳۴۸ با مشارکت شرکت SKF سوئد، تأسیس شده است. این شرکت، بلبرینگ و رولر برینگ‌های مخروطی را براساس مشخصات ارائه شده توسط ISO (سازمان استاندارد جهانی) تولید می‌کند.

کارخانه مدرن این شرکت در کلان‌شهر صنعتی تبریز واقع شده و سالانه بالغ بر ۵ میلیون عدد انواع برینگ و همچنین بالغ بر ۱۲ میلیون عدد انواع ساچمه و رولرهای مخروطی در سایزهای مختلف تولید می‌کند. بلبرینگ‌های شیار عمیق یک ردیفه یکی از برینگ‌هایی است که بطور بسیار وسیعی در صنایع اتومبیل سازی، تجهیزات صنعتی، ماشین‌های ابزار و لوازم خانگی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/