برگزاری مراسم شب قدر در مصلای تبریز/ سالمندان از حضور در مراسم پرهیز کنند
برگزاری مراسم شب قدر در مصلای تبریز/ سالمندان از حضور در مراسم پرهیز کنند
رئیس مرکزآموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: کرونا بیش از 11 میلیاردتومان هزینه سرباری به این بیمارستان تحمل کرده است.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام حسن شعبانی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر بازگشایی مساجد در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: مراسمات صرفاً در مساجدی که امکان رعایت پروتکل وجود دارد، از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم شب قدر در مصلی اعظم تبریز خبر داد و عنوان کرد: مصمم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم و باید ماسک و دستکش به همراه نمازگزاران و روزه‌داران عزیز بوده و فاصله یک متری از فرد کناری خود را حتماً رعایت کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: مومنان عزیز باید سجاده و کتب ادعیه شخصی با خود همراه داشته باشند و سالمندان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند تا حد امکان از حضور در مساجد و این مراسمات پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه مدت مراسم شب قدر ۲ ساعت بوده و از ساعت ۱۲ بامداد تا ۲ نیمه شب خواهد بود خاطرنشان کرد: این برنامه از مصلی به صورت زنده از شبکه سهند پخش خواهد شد.

شعبانی در ادامه از افراد کم سن و سال و افرادی که مبتلا به بیماری زمینه‌ای یا تنفسی هستند خواست تا مراسم را از طریق رسانه پیگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با رعایت موارد بهداشتی شاهد دوام این مراسمات باشیم و در صورت برگزاری موفق در شب اول قدر، شب قدر بعدی هم با همکاری و رعایت مردم تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/