برگزاری تورهای صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی
برگزاری تورهای صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی
مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی آذربایجان شرقی از برگزاری تورها صنعتی توسط این شرکت برای صنعتگران استان خبر داد.  
به گزارش شمس، سيد مرتضي نیرومند اظهار کرد: سالانه حدود۱۰ تور صنعتی به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان ويژه مديران و كارشناسان واحدهاى صنعتى در جهت آشنايي با واحدهاى برتر كشورى برگزار می شود.
 وی اظهار کرد: اطلاع رسانی در خصوص نحوه شرکت در این تورها از طریق وبسایت شرکت شرکت‌های صنعتی استان و شبکه های مجازی انجام می شود.
 وی هدف از برگزاری این تورها را آشنایی بیشتر صنعتگران با آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت ذکر کرد و گفت: آشنایی با واحدهای صنعتی موفق کشور و بررسی راهکارهای افزایش همکاری های متقابل و استفاده از ظرفیت‌های سایر استان‌ها در زمینه صنعت و تولید از دیگر اهداف برگزاری این تورهاست.
وی در خصوص آخرین تور برگزار شده اظهار کرد: این تور با حضور ۳۰ نفر از صنعتگران قطعات خودرو به مدت دو روز از ۱۲الی ۱۴ شهریور ماه در شهر مشهد برگزار شد. وی افزود: صنعتگران قطعات خودروی استان در اولین روز حضور در این تور صنعتی از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو مشهد بازدید کردند.
وی ادامه داد: همچنین در روز دوم نیز صنعتگران استان در راستای آشنایی با واحدهای صنعتی موفق و بررسی راهكارهای همكاری متقابل و استفاده از ظرفیت‌های طرفین از كارخانه های صنایع لاستیك توس –شركت پمپ و فرمان توس و شركت توس فورجینگ بازدید کردند.
نیرومند یادآور شد: در حاشیه این تور صنعتی قطعه سازان استان از نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع دفاعی و صنایع فولاد خراسان كه در راستای بومی سازی قطعات مورد نیاز در محل شهرك صنعتی فناوری شهرمشهد مقدس در حال برگزاری بود بازدید انجام دادند.