برای خودرو کلاسیک دست‌سازم ۲۵۰ میلیون تومان می‌ دهند / از فیلم‌های لورل و هاردی الهام گرفتم
برای خودرو کلاسیک دست‌سازم ۲۵۰ میلیون تومان می‌ دهند / از فیلم‌های لورل و هاردی الهام گرفتم
محمدی می‌گوید برای خودروی کلاسیکی که ساخته است، حاضرند 250 میلیون تومان پرداخت کنند اما فعلا تصمیمی برای فروش آن نگرفته است.

احمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شمس با اشاره به ساخت خودرو دست‌ساز کلاسیک با تأسی از فیلم‌های لورل و هاردی، اظهار داشت: از کودکی به خودروهای کلاسیک علاقه زیادی داشتم و همین موجب شد علی‌رغم تحصیلات تجربی، در این حوزه نیز فعالیت کنم و از چندین سال قبل روی به طراحی بیاورم.

وی افزود: در عرض یک سال گذشته به سبب فقدان امکانات، به مرور ساخت خودرو را آغاز و آن را برای روز عروسی‌ام آماده کردم؛ همین دیروز با خودرو چرخی در خیابان زدیم که واکنش مثبت مردن را به همراه داشت و برای خود و همسرم شبی ماندگار ثبت شد.

این جوان خلاق ساکن شهرستان ایلخچی آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال که تاکنون چقدر برای ساخت خودرو هزینه کرده است، عنوان کرد: بالای ۵۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ام و البته درخواست‌هایی برای خرید آن تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان ارائه شده است ولی فعلا تصمیمی برای فروش آن نگرفته‌ام.

وی خاطرنشان ساخت: صفر تا صد قطعات خودرو را شخصاً ساخته‌ام و صرفاً موتور آن را به‌دلیل مسایل مالی و مدت زمان اندک برای ساخت، از روی خودرو پیکان جایگزین کرده‌ام؛ این خودرو اکنون با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت قابل حرکت است و مشکلی پیش نمی‌آید.

محمدی در پایان گفت‌وگوی خود با تاکید بر اینکه در صورت حمایت‌های دولتی و بخش خصوصی قادر به ساخت خودروهای این‌چنینی برای اسکان در نمایشگاه‌ها و حتی تردد شهری است، تصریح کرد: قطعاً در آینده از مدل‌های دیگری رونمایی می‌کنم.

انتهای پیام/