با افراد خاطی برخورد خواهد شد/ مشکل اکسیژن در بیمارستان‌های تبریز حل می‌شود
با افراد خاطی برخورد خواهد شد/ مشکل اکسیژن در بیمارستان‌های تبریز حل می‌شود
بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با حضور مدیران استانی به ریاست استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش شمس، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: رعایت شیوه‌نامه‌ها و محدودیت‌های ابلاغی از ستاد ملی کرونا باید به دقت در استان اجرا شده و در صورت بی‌توجهی مردم و اصناف به تذکرات گروه‌های نظارتی، با افراد خاطی برخورد شود.

پورمحمدی افزود: اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان صمت باید بیشتر از گذشته و با رویکرد اقناعی، بر روند تعطیلی گروه‌های شغلی از شنبه هفته آتی نظارت کنند.

حبیب امین‌زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از اقدامات انجام‌شده برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونا خبر داد و گفت: تا روز جمعه، مقدار قابل توجهی اکسیژن به استان وارد می‌شود و امیدواریم هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

تطعیلی ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت ۱۹ عصر روز شنبه در تبریز، تعطیلی تمام پارک‌ها و بوستان‌های تبریز و سایر شهرهای دارای وضعیت قرمز، افزایش نظارت بر اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی در استان و ممنوعیت برگزاری هرگونه نمایشگاه عمومی و اختصاصی از مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در این جلسه بود.

فرماندار، شهردار و دادستان تبریز هم در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با مدیریت و مقابله با بیماری کرونا پرداختند.