باید از سخت‌گیری‌های بی‌مورد به جوانان اجتناب کرد
باید از سخت‌گیری‌های بی‌مورد به جوانان اجتناب کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خواستار حفظ جوانان با اجتناب از سخت‌گیری‌های بی‌مورد و استفاده از ظرفیت علمی و ورزشی‌شان در عرصه‌های مختلف شد.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در دوره هم‌افزایی و هم‌اندیشی مساجد، طرح شهید بهنام محمدی با بیان اینکه این طرح می‌تواند وحدت و مودت و برادری باشد، عنوان کرد: این طرح باعث می‌شود در قالب فعالیت‌های دینی، بصیرت سیاسی و اعتقادی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به نقش تربیتی مساجد در محلات، تاکید داشت: مساجد باید تشکلی برای تکریم خانواده‌های شهدا، خانواده‌های موفق در محدوده مسجد و جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف باشد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان ساخت: مساجد با جذب حداکثری جوانان نمونه و نخبه علمی می‌تواند در کنار آموخته‌های علمی و دانشگاهی آن‌ها، اعتقادات دینی و مذهبی‌شان را هم تقویت کند.

وی با تاکید بر تقویت محورهای وحدت و هم افزایی بین تشکل‌های فعال در مساجد، متذکر شد: با اجتناب از سختگیری‌های بی‌مورد به جوانان شرایطی را فراهم کنیم که رویش‌های بیشتری را در مسیر انقلاب شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای فرهنگی دشمنان، اظهارداشت: دشمنان ما به هیچ عنوان نمی‌توانند با جنگی نظامی علیه مردم ایران جسارتی داشته باشند.

وی اذعان داشت: در برهه‌ای از تاریخ که دشمن در قالب جنگ نرم، آرام و بی‌صدا در تلاش است جوانان را از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کند باید دست در دست هم کارهایی بکنیم که آنها را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بگذارد و جوانانمان از خطر تهدید دشمنان نجات دهیم.

انتهای پیام/