بازگشایی مدارس در مهرماه با این وضعیت عقلانی نیست/ جان دانشجویان و دانش‌آموزان را به خطر نیندازید
بازگشایی مدارس در مهرماه با این وضعیت عقلانی نیست/ جان دانشجویان و دانش‌آموزان را به خطر نیندازید
عضو کمیسیون آموزش مجلس می‌گوید تصمیمات ما باید با اقتضای زمان اتخاذ شود و اینکه مسئولین از هم‌اکنون وعده بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از مهرماه را می‌دهند عجولانه و غیرعقلانی است.

«مهدی اسماعیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به مانور رسانه‌ای دولت بر روی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از مهرماه، اظهار داشت: شیوع کرونا در تمامی کشورهای دنیا موجب ایجاد محدودیت‌هایی شده است و ایران نیز تافته‌ی جدا بافته نیست، سلامت دانش‌آموزان و دانشجویان برای ما اهمیت دارد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که جان جوانان این سرزمین به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: اگر کرونا تا مهرماه ریشه‌کن شد و به حداقل رسید می‌شود تحت شرایطی مدارس و دانشگاه‌ها را به صورت حضوری برگزار کرد اما در غیر اینصورت باید از بستر فضای مجازی و رسانه ملی استفاده کرد و ما نمی‌توانیم با ادامه وضعیت فعلی دانش‌آموز و دانشجویان را به محیط آموزشی سوق دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم با انتقاد از اتخاذ تصمیمات عجولانه توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: اینکه آقایان می‌گویند در مهرماه مدارس را بازگشایی می‌کنیم عقلانی نیست و تصمیمات ما باید با اقتضای زمانی گرفته شود.

انتهای پیام/