بازار راکد کنسرت در تبریز و لغو سریالی برنامه‌ها/ آیا فرهنگ و ارشاد سیاست‌هایش را تغییر می‌دهد؟
بازار راکد کنسرت در تبریز و لغو سریالی برنامه‌ها/ آیا فرهنگ و ارشاد سیاست‌هایش را تغییر می‌دهد؟
طی روزهای اخیر کنسرت تعدادی از خوانندگان مطرح به علت عدم استقبال شهروندان لغو شده است.

فرهنگی شمس: سال گذشته بازار کنسرت در تبریز داغ بود و خوانندگان پاپ اعم از کوچک و بزرگ بی‌چون و چرا بلیت‌هایشان را می‌فروختند و با افزایش استقبال شهروندان بر تعداد سانس‌ها می‌افزودند.

جایگیری کنسرت در میان برنامه‌های تفریحی جوانان آذربایجانی، سرمایه‌گذاران متعددی را به سمت برگزاری کنسرت در تبریز ترغیب کرد و حال در سال ۹۸ تغییر اولویت جوانان و چالش‌های برگزاری کنسرت، بازار فعالان این عرصه را حسابی راکد کرده است.

در حال حاضر میزان فروش بلیت کنسرت خوانندگان مشهور در تبریز وضعیتی همانند هنرمندان گمنام دارد و تنها آن گروه از خوانندگان موفق به فروش گسترده بلیت و افزایش تعداد سانس‌ها می‌شوند که به سبب ترانه‌های اخیرشان در صدر محبوب‌ها قرار گرفته‌اند و برای اولین‌بار در تبریز حاضر می‌شوند.

لغو تعدادی از کنسرت‌ها در تبریز طی روزهای اخیر، زنگ خطر را برای تهیه‌کنندگان به صدا درآورده است و برای مدیریت این بازار پرسود و درعین حال مافیایی، بایستی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در سیاست‌هایش بازنگری کند.

لغو کنسرت‌ها در مرکز استان فارغ از آنکه ریشه در مشکلات اقتصادی مردم دارد، به عدم برنامه‌ریزی متولیان امر نیز باز می‌گردد چراکه شهروندان ترجیح می‌دهند از میان ده کنسرتی که در طول یکی دو ماه برگزار می‌شود، یکی را برای حضور انتخاب نمایند.

فی‌الواقع بازار کنسرت‌ها در تبریز از همان ابتدای سال جاری دچار رکود شده و تهیه‌کنندگان ریز و درشت را متضرر کرده است لذا چنانچه روال فعلی ادامه یابد بی‌شک این رکود تا پایان سال آتی ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/