این همایش بعد از دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب کلید خورد/ بیانیه گام دوم دستورالعمل اجرایی است نه یک توصیه
این همایش بعد از دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب کلید خورد/ بیانیه گام دوم دستورالعمل اجرایی است نه یک توصیه
شهین‌باهر گفت: بیانیه گام دوم از نظر ما یک توصیه نیست، این بیانیه یک دستورالعمل اجرایی است و امیدواریم خروجی این همایش در مدیریت شهری تاثیرگذار باشد.

به گزارش شمس، ایرج شهین باهر صبح امروز در نخستین همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب با بیان اینکه در دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری ایشان از مردم تبریز خواستند در گام دوم پیشگام باشند، اظهار داشت: پس از اتمام آن جلسه امیدبخش تصمیم به اجرای این همایش گرفتیم و در این پنج ماه تلاش گسترده‌ای برای اجرای آن انجام شد.

وی گفت: از اینکه مقام معظم رهبری به مردم تبریز و آذربایجان اعتماد داشته و از آنها انتظار فعالیت دارند به خودمان می‌بالیم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه غنای همایش به مقالات رسیده به دبیرخانه همایش است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم از نظر ما یک توصیه نیست، این بیانیه یک دستورالعمل اجرایی است و امیدواریم خروجی این همایش در مدیریت شهری تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: قصد و هدف شهرداری تبریز از برگزاری این همایش استخراج قوانین مدیریت شهری از متن بیانیه گام دوم است.

شهین باهر تاکید کرد: تمام هفت بند بیانیه مرتبط با مدیریت شهری بوده و باید به لایه های زیرین مدیریت شهری منتقل شود.

وی متن بیانیه گام دوم را نگاه دقیق مقام معظم رهبری به گذشته و ارائه راهکار برای پیشرفت و شکوفایی در آینده دانست و گفت: اگر وزارت کشور با خروجی این همایش موافق باشد می‌توان آنها را به آیین نامه‌های اجرایی برای تمام مدیریت‌های شهری تبدیل کرد.