اینجا مجلس ایران است یا کردهای سوریه؟/ برای تروریست‌هایی که مدافعان حرم را شهید کردند گریه‌زاری نکنید
اینجا مجلس ایران است یا کردهای سوریه؟/ برای تروریست‌هایی که مدافعان حرم را شهید کردند گریه‌زاری نکنید
حسن‌نژاد گفت: تا دیروز گفته می‌شد تروریست‌های تحت حمایت آمریکا در حال به شهادت رساندن مدافعان حرم ما هستند حال برای این تروریست‌ها دلسوز شدیم؟

به گزارش خبرنگار شمس، «محمد حسن‌نژاد» در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تشکر از اقدامات سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری سرشبکه آمدنیوز به اتفاقات ۲ روز گذشته صحن علنی اشاره کرده و گفت: اینجا مجلس شورای اسلامی است یا مجلس کُردهای سوریه؟ من با سیاست کاری ندارم اما شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه به موضوع حمله اخیر ورود کرده و موضع‌گیر‌های لازم را انجام می‌دهند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در این ۲ روز اتفاقاتی رخ داده که خانواده شهدا را ناراحت کرده است، فردی می‌گوید ملت کُرد، این در حالی است که ما فقط یک ملت داریم و آن نیز ملت ایران است؛ ملت یعنی افرادی که در داخل یک مرز باشند.

وی متذکر شد: این رفتارها یعنی صحه گذاری بر جدایی طلبی کُردها؛ تا دیروز گفته می‌شد تروریست‌های تحت حمایت آمریکا در حال به شهادت رساندن مدافعان حرم ما هستند حال برای این تروریست‌ها دلسوز شدیم؟ آیا اندازه‌ای که برای تروریست‌ها گریه و زاری شد، برای مدافعان حرم نیز سوگواری صورت گرفت؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پسرعموی بنده نیز به دست پ.ک.ک به شهادت رسیده است، ادامه داد: تا دیروز گفته می‌شد کردستان علیه مردم سوریه و ارتش سوریه تفنگ به دست می‌گیرند اما در حال حاضر به مردم مظلوم سوریه تبدیل شده‌اند؟