اگر ما ترک‌ها نبودیم معلوم نیست روس‌ها چه بلایی سرتان می‌آوردند!
اگر ما ترک‌ها نبودیم معلوم نیست روس‌ها چه بلایی سرتان می‌آوردند!
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: ترک‌ها نماید غیرت هستند و اگر لشکر همیشه پیروز عاشورا نبود مشخص نبود چه بر سر بخش‌هایی از کشور می آمد.

به گزارش خبرنگار شمس، محمد حسن نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به اصل ۷۵ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به نطق نماینده ماهشهر، اظهار داشت: آقای گلمرادی در نطق خود مثلی به کار بردند که اگر آقای روحانی عزت ملی را در نظر نگیرند و در مقابل خارجی‌ها کوتاه بیایند ره به ترکستان می‌برد یعنی ترک‌ها را معادل وطن فروشی و بی‌غیرتی دانستند.

نماینده مردم مرند و جلفا با اشاره به اینکه اگر از ادبیات و تاریخ سر در نمی‌آورید در جریان باشید از نظر جغرافیایی جنوب غرب شیراز کعبه و شمال شرق آن ترکستان بوده است، ادامه داد: هرمثلی را نباید در هرجایی به کار برد، متاسفانه در صدا و سیما نیز از این ضرب المثل استفاده می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترک‌ها نماید غیرت هستند و اگر لشگر همیشه پیروز عاشورا نبود مشخص نبود هندیجان، ماهشهر و حوزه انتخابیه امیدیه چه وضعیتی داشت، عنوان کرد: پیکر شهید باکری کماکان در آب های خلیج فارس است، اگر ما نبودیم مشخص نبود روس‌ها چه بلایی بر سر این کشور می‌آوردند، اگر ستارخان‌ها نبودند مجلسی وجود نداشت که پشت تریبون آن به ترک‌ها توهین شود.

حسن نژاد در پایانن متذکر شد: برای همیشه باید این موضوع تمام شود، در شرایطی که دشمن خارجی داریم به ترک‌ها توهین می‌کنند، آقای گلمرادی باید عذرخواهی کند.

انتهای پیام/