اگر به عقب بازگردیم، به شهین‌باهر رأی می‌دهم/ شاهد به صفر رسیدن فساد در شهرداری تبریز هستیم
اگر به عقب بازگردیم، به شهین‌باهر رأی می‌دهم/ شاهد به صفر رسیدن فساد در شهرداری تبریز هستیم
سخنگوی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه عملکرد ایرج شهین باهر در شهرداری تبریز مثبت و قابل قدردانی است، گفت: «شهین باهر» انسانی متخصص و پاکدست است و اگر به روز انتخاب شهردار بازگردیم حتما به او رای می دهم.

به گزارش شمس، کریم صادقزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارزیابی عملکرد شهردار تبریز، اظهار داشت: عملکرد ایرج شهین باهر در این دوره مطلوب و مثبت بوده است و او تلاش کرده تا هزینه‌های زائد را حذف، و نظارت‌ها و کنترل‌ها را افزایش دهد، تا جایی که اکنون شاهد به صفر رسیدن فساد در شهرداری تبریز هستیم.

وی یادآور شد: بنده آن زمانی که جلسات انتخاب شهردار برگزار می‌شد شناخت کافی از ایرج شهین باهر نداشتم ولی در این مدت با عملکرد مثبتش که او از خود نشان داده و شناختی که پیدا کرده‌ام، اگر به روز انتخاب شهردار بازگردیم حتما به ایرج شهین باهر رای می‌دهم.

سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه شهین‌باهر فرزند این شهر است و تجربه کافی و لازم را در مدیریت شهری دارد، عنوان کرد: مهم‌تر از همه اینکه شهردار تبریز تحصیلات مرتبط با حوزه شهری دارد و برای همین بهترین گزینه برای تصدی شهرداری تبریز است.

وی خاطرنشان ساخت: عملکرد عمرانی شهرداری تبریز نیز طی سال گذشته مثبت بود تا جایی که بودجه عمرانی شهرداری در سال ۹۶ از ۲۴ درصد به ۴۰ درصد در سال ۹۷ رسید و تلاش می‌کنیم امسال نیز این رقم به ۵۰ درصد برسد.

وی افزود: هزینه جاری نیز از ۶۰ درصد در سال ۹۷ به ۵۰ درصد در سال ۹۸ کاهش یافته و در مقابل بودجه عمرانی به ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

صادق زاده با اعلام اینکه علی‌رغم بحران مالی حاکم بر کشور و کاهش ساخت و سازها در تبریز شاهد عملکرد فوق العاده شهرداری تبریز در این تنگنای مالی بودیم، تاکید کرد: شهردار توانست هزینه‌های جاری و عمرانی را به خوبی پوشش دهد و حق و حقوق ۱۳ هزار شاغل در بدنه شهرداری تبریز را پرداخت کند.

وی با اشاره به خدمات شهرداری تبریز در مناطق کم برخوردار، گفت: یکی دیگر از مواردی که در کارنامه ایرج شهین باهر به چشم می‌آید توجه ویژه او به مناطق کم برخوردار است، به طوری که پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در مناطق حاشیه نشین شهر اجرا شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/