اکبرنژاد کاندیدای ریاست شورای شهر تبریز می‌شد، به او رأی می‌دادم
اکبرنژاد کاندیدای ریاست شورای شهر تبریز می‌شد، به او رأی می‌دادم
مسعودی ریحان معتقد است به اصلاحات خیانت نکرده و به جز او 4 عضو دیگر لیست امید نیز به ریاست تقی‌پور بر شورای شهر تبریز رأی نداده‌اند.

غلامحسین مسعودی ریحان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شمس در واکنش به انتقاد فعالان سیاسی اصلاح‌طلب از عدم رأی به کاندیدای عضو لیست امید جهت تصدی کرسی ریاست شورای شهر تبریز، اظهار داشت: قبلاً اعلام کرده‌ بودم اگر شکور اکبرنژاد برای سومین‌بار نامزد شود به‌مانند سال‌های گذشته حتماً در رقابت با شهرام دبیری به او رأی می‌دهم.

وی افزود: تنها بنده با ریاست دبیری موافقت نکردم و ۲ عضو اصلاح‌طلب دیگر نیز به او رأی دادند و در کنار آن ۲ تن از سایر اعضاء لیست امید ترجیح دادند با رأی ممتنع طرف هیچ‌یک از کاندیداها را نگیرند.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید براینکه نمی‌شود اکثریت اطلاح‌طلبان را به‌خاطر عدم رأی به تقی‌پور مورد مواخذه قرار داد، خاطرنشان ساخت: آقای تقی‌پور به‌جهت حضور در شهرداری تبریز بر قوانین و مسایل شهری اشرافیت داشتند و اتفاقاً جزو انسان‌های شریف و قانونمدارند اما نظر اکثریت بر آن شد تا فرد دیگری رئیس شورای شهر تبریز شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت رئیسه‌ی فعلی شورا ترکیب مدنظر شهرام دبیری است، توضیح داد: نخیر اینگونه نیست، بنده شخصاً قصد حضور در هیئت رئیسه را نداشتم اما با پیشنهاد اکبرنژاد و اصرار دوستان برای تصدی عنوان خزانه‌داری کاندیدا شدم.

مسعودی ریحان در پاسخ به سوال خبرنگار شمس مبنی بر استعفایش از ریاست شورای استان، گفت: تایید یا تکذیب این خبر فایده‌ای ندارد و حتی اگر استعفاء کرده باشم باید مکانیسم خود را طی کند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجید قنبرزاده