انتقام وحشتناک دختر ۱۳ ساله از دوستانش!+عکس
انتقام وحشتناک دختر ۱۳ ساله از دوستانش!+عکس
رئیس پلیس فتای استان کردستان از دستگیری ادمین‌های کانال سریالی خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی کرده بودند.

به گزارش شمس، سرهنگ مهدی دانش پور رئیس پلیس فتای استان کردستان درباره کشف انتقام وحشتناک دختر ۱۳ ساله گفت: پلیس فتا بر اساس وظایف ذاتی خود مبنی بر شناسایی تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی، کانالی را که با انتشار تصاویر دختران و پسران در زمینه آشنایی و دوست‌یابی جوانان شهرستان سقز در یکی از شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشت، شناسایی کردند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی اولیه و شناسایی ادمین یا ادمین‌های کانال با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار قرار گرفت که مشخص شد صفحه‌ای با همین نام در شبکه اجتماعی دیگری نیز ایجاد شده و تصاویر افراد را با هدف دوست‌یابی و با عناوین زشت منتشر کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اقدامات فنی و کارشناسی صورت گرفته و بهره‌گیری از روش‌های فنی دختر جوانی به‌عنوان ایجادکننده این صفحه شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ دانش پور در این باره توضیح داد: متهم – دختر ۱۳ ساله – در زمان حضور در پلیس فتا معترف شد صفحه را خودش ایجاد کرده و با تصاویری که از پروفایل دوستان و دیگر شهروندان جمع‌آوری کرده با همکاری سه نفر دیگر کانالی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با همین نام ایجاد کرده است.

متهم پرونده، هدف خود را از ایجاد کانال و صفحه مزبور، تسویه‌حساب و لجبازی با دوستان خود اعلام کرد و گفت: با انتشار این تصاویر قصد انتقام‌گیری از آن‌ها را داشتم. رئیس پلیس فتای استان کردستان به شهروندان توصیه کرد: متهمان این پرونده تصاویر افراد را از روی پروفایل آن‌ها در پیام‌رسان‌ها و صفحات شخصی شان به دست آورده و مورد سوءاستفاده قرار داده بودند بنابراین دقت داشته باشند که بی‌توجهی و سهل‌انگاری زمینه بروز چنین مشکلاتی را فراهم می‌کند.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می‌توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری قسمت ثبت گزارش مردمی در میان بگذارند.

منبع: روزنامه خراسان