انتقام سختی در انتظار اشرار است/ مردم از شهدای خود به افتخار یاد خواهند کرد
انتقام سختی در انتظار اشرار است/ مردم از شهدای خود به افتخار یاد خواهند کرد
فرمانده نیروی انتطامی آذربایجان‌شرقی با صدور پیام تسلیت شهادت ۳ مرزبان آذربایجانی در سردشت، گفت: انتقام سختی از اشرار و متجاوزان به مرزهای میهن اسلامی گرفته می‌شود.

به گزارش شمس، سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی درپی شهادت مرزبانان کشورمان در سردشت طی پیامی نوشت: مرزبانان غیور کشور عزیزمان با اراده مصمم‌تر از همیشه ضمن دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی، پاسخ قاطعی به مزدوران و ایادی استکبار از جمله آمریکا، اسراییل و برخی کشورهای مزدور منطقه که به بهانه‌های مختلف به مرزهای ایران اسلامی تجاوز  می‌کنند داده و انتقامی سخت از دشمنان مردم  و مخالفان آرامش، پیشرفت و توسعه در اسرع وقت خواهند گرفت.

وی اضافه کرده است: شهادت مظلومانه ۳ نفر از مرزبانان خدوم و جان برکف هنگ مرزی سردشت را که به دست اشرار مسلح، ضد انقلاب مزدور به لقاء الله پیوستند تسلیت می‌گویم و ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تامین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند، با افتخار یاد خواهند کرد.

عبدی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا و خانواده‌های داغدار این عزیزان، یادآور شده است: از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های معزز شهداء صبر و اجر مسئلت دارم.

گزارش شمس می‌افزاید: شهید استوار تقی بهره‌ور فرمانده پایگاه اهل مراغه و  علیرضا اسلام دوست سرباز هنگ مرزی اهل تبریز و هادی عبدی کادر هنگ مرزی اهل شهرستان میاندوآب حین درگیری با اشرار مسلح  آسمانی شدند.

مرزبانان هنگ مرزی سردشت بامداد جمعه حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه «گوریلکه» واقع در ۲۰ کیلومتری این شهرستان با اشرار مسلح درگیر شدند و چند نفر از اشرار را به هلاکت رساندند و سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/