امیدواریم شاهد جذب نور چشمی‌ها و سفارش شده‌ها در بدنه شهرداری نباشیم
امیدواریم شاهد جذب نور چشمی‌ها و سفارش شده‌ها در بدنه شهرداری نباشیم
عضو شورای شهر تبریز گفت: افراد با سابقه‌ای که در شرکت‌ها مشغول به کار بودند، اکنون بیکار مانده‌اند، امیدواریم دوباره شاهد جذب نور چشمی‌ها و سفارش شده‌ها در بدنه شهرداری نباشیم.

به گزارش شمس، فرج محمد قلیزاده در جلسه امروز شورای شهر تبریز اظهار کرد:تکلیف تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز باید مشخص شود.

وی افزود: از شهرداری درخواست کردیم تا تبدیل وضعیت را به طور دقیق و شفاف انجام دهد، اما اخیرا شهرداری بدون رعایت برخی ضوابط اقدام به تبدیل وضعیت تنها عده‌ای خاص کرده است.

وی ادامه داد: افراد با سابقه‌ای که در شرکت‌ها مشغول به کار بودند، اکنون بیکار مانده‌اند، امیدواریم دوباره شاهد جذب نور چشمی‌ها و سفارش شده‌ها در بدنه شهرداری نباشیم .

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از عدم رعایت عدالت در برخی از بخش‌های شهرداری، از شهرداری تبریز خواست تا در مورد پرداخت حقوق‌ها و بازنشتگی‌ها و موضوع تبدیل وضعیت شفاف سازی کند.

قلیزاده با اشاره به تبصره‌ی ۳۵ بودجه، اظهار کرد: در این تبصره تصویب شده بود که سال ۹۸، شهرداری از جذب دانشجو در مرکز علمی کاربردی خودداری کند ولی در سال ۹۸، شهرداری اقدام به جذب دانشجو کرده است و این جای شگفتی دارد که شورا بودجه تصویب می‌کند و شهرداری برخلاف آن عمل می‌کند.