امیدواریم سوت قطار میانه را به زودی در تبریز بشنویم!/ با کنترل بازار به گرانی دامن نزنید
امیدواریم سوت قطار میانه را به زودی در تبریز بشنویم!/ با کنترل بازار به گرانی دامن نزنید
امام جمعه تبریز گفت: امیدواریم با دستور ویژه رئیس جمهور، سوت قطار را به زودی در تبریز بشنویم و مسیر بستان آباد به تبریز سریعا راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار شمس، حجت‌الاسلام والمسین «سید محمدعلی آل‌هاشم» امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شد، اظهار داشت: بار دیگر بر اهتمام مجاهدانه و همه جانبه مسئولان در راستای کاستن فشار از محرومان و همچنین اجتناب از هرگونه دامن زدن به گرانی و کنترل بازار تاکید می‌کنم.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی خوبی بین مسئولان اجرایی، نمایندگان و نیروهای مسلح استان برقرار است، خاطرنشان ساخت: امید است در آستانه انتخابات نیز این همدلی مخدوش نشده و در کنار مطرح کردن مطالبات مردم، از مسائل عالیه نظام الهی هم غفلت نشود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه تکمیل راه آهن میانه به بستان آباد سال‌ها خواسته جدی و مطالبه مردمی بود افزود: امیدواریم با دستور ویژه رئیس جمهور، سوت قطار را به زودی در تبریز بشنویم و مسیر بستان آباد به تبریز سریعا راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه شاهد برگ زرینی در افتخارات تبریز قهرمان هستیم، ادامه داد: با راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار و اطاعت بموقع از فرامین رهبری، مردم تبریز باز هم حماسه آفریدند که جا دارد در اولین شورای اداری بعد از این راهپیمایی، از دلیر مردان و شیرزنان آذری تقدیر کرده و از مسئولان بخواهم تا محرومان در گرانی و کنترل بازار مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/