امتیاز انتخاباتی داماد رئیس‌جمهور به یارانِ اسفند/ مجتمع نفلین سینیت تبدیل به گاوداری می‌شود؟
امتیاز انتخاباتی داماد رئیس‌جمهور به یارانِ اسفند/ مجتمع نفلین سینیت تبدیل به گاوداری می‌شود؟
کامبیز مهدی‌زاده داماد آذربایجانی رئیس جمهور برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو سر کیسه‌ی امتیازات را شُل کرده است.

سیاسی شمس: کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس‌جمهور قصد کاندیداتوری‌اش از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو  را با بزرگان استان در میان گذاشته و ظاهراً برای شرکت در ماراتن اسفندماه قاطع‌تر از قبل است.

هر کاندیدایی برای پبشیرد اهداف انتخاباتی‌اش نیاز به دستیار دارد و از آنجایی که مهدی‌زاده سال‌هاست به‌دور از آذربایجان‌شرقی به سر می‌برد بیش از هرکس دیگری دنبالِ مشاور و مدیری است که در وهله‌ی اول او را با فضای تبریز آشنا کند و در گام دوم مسیر حرکت را برایش هموار سازد.

شنیده‌ها حاکیست داماد اهری‌الاصلِ رئیس‌جمهور، “علی رضایی” را به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی‌اش برگزیده و در ازای همکاری وی امتیاز بزرگی را برایش در نظر گرفته است که سایر کاندیداهای دانه‌‎درشت نیز گاهاً از اعطای چنین پوئن‌هایی عاجزند.

رضایی که سابقه‌ی ریاست دانشگاه واحد تبریز، اهر و مرند را در کارنامه‌اش دارد با تغییرات مدیریتی در رأس این دانشگاه از اردیبهشت سال ۹۷ به‌حاشیه رانده شد و حال می‌خواهد با سرمایه‌گذاری اعتباری و صد البته اختصاص زمان برای کامبیز مهدی‌زاده به عرصه مدیریتی بازگردد.

مهدی‌زاده با رضا رحمانی، وزیر تبریزی صنعت، معدن و تجارت ارتباط خوبی دارد و این رفاقت پیش‌تر در ماجرای انتصابش به‌عنوان معاون وزیر صنعت که با اعتراضات مردمی ختم به خیر نشد، هویدا گشت.

داماد رئیس‌جمهور با تکیه بر رحمانی، امتیاز ویژه‌ای را برای علی رضایی در ازای کارهای انتخاباتی‌اش در نظر گرفته است و چنانچه در آینده شاهد انتصاب رضایی به‌عنوان مدیرعامل نفلین سینیت شدید نباید تعجب کنید.

چنانچه این انتصاب رخ دهد از آن دسته تغییرات مدیریتی خواهد بود که متولیان امر از توجیه آن با عناوینی همچون تخصص و سابقه عاجز خواهند بود چراکه علی رضایی تحصیلات دامپزشکی دارد و با صنعت نفلین سینیت غریبه است.

انتهای پیام/