افزایش تحریم‌ها مقاومت مردم را بیشتر می‌کند!/ سال جاری پروژه‌های ۲۸ هزار میلیارد تومانی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد
افزایش تحریم‌ها مقاومت مردم را بیشتر می‌کند!/ سال جاری پروژه‌های ۲۸ هزار میلیارد تومانی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد
فاز نهایی خط ۱ قطار شهری تبریز صبح امروز همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شمس، «محمود واعظی» امروز  در مراسم افتتاح این پروژه با بیان اینکه شاهد پیشرفت‌های خوبی در پروژه متروی تبریز هستیم، اظهار داشت: از تمام تلاشگران قطار شهری تبریز قدردانی می‌کنیم، همبستگی خوبی بین مسئولان این استان وجود دارد و پروژه‌های مهمی در آذربایجان شرقی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه ۶ هزار میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر این استان هزینه شده است، عنوان کرد: در دو سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی نیز که طی سال جاری انجام شد، در مجموع ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه‌های مختلف به بهره برداری رسید و در مجموع و در این سه نوبت ۲۸ هزار میلیارد تومان پروژه طی سال جاری در استان افتتاح شد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به آلودگی هوای کلانشهرها، خاطرنشان ساخت: توسعه حمل و نقل عمومی همچون مترو در کلانشهرها باعث کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست می‌شود و همچنین تردد مردم و شهروندان تسهیل می‌گردد.

وی اذعان داشت: هر چه فشار ها و تحریم‌های دشمنان بیشتر می‌شود انگیزه و تلاش و مقاومت این ملت نیز افزایش می‌یابد و نمونه آن افتتاح این پروژه‌های مهم در آذربایجان‌شرقی است.

واعظی با اعلام اینکه دشمن باید بداند مردم ما مقاوم هستند و پشتیبان این نظام خواهند بود، گفت: ایرانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که نقشه‌های دشمن همیشه شکست می‌خورد و آن‌ها از انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی به حضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و ابراز داشت: مردم آذربایجان در تمام امور پشتیبان و پیشتاز هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز در این هوای سرد و برفی به خیابان‌ها آمدند.

انتهای پیام/